Anvelope - Cunostinte De Baza Si Nu Numai

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IancuMIC
    replied
    Am spune, dar nu vedem producatorul, de anvelope, bineinteles

    Leave a comment:


  • martalogu
    replied
    jante

    salut colegi am achizitionat si eu un set de jante si vrea sa stiu pareri despre ele va multumesc
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    datle astea le vrei relativ la ce? ca idee et-ul sa fie cat mai mic, chiar negativ, iar j-ul cat mai mare pt o guma d evara si cat mai mic pt gume de iarna. nu pot sa stiu ce gume vrei sa pui pe ce masina. presupunand ca vrei gumele stock de 185, tot pe logan, poti lasa j-ul de 6, eventual un 6,5, iar et-ul pana la 30 merge. eu acum am et37, distantier de 8, gume de 195, suspensie sport si tot nu freaca, mai e loc berechet.

    Leave a comment:


  • nixon
    replied
    salut ,spune te rog si mie la jentile de AL ce ET= merge mai bine si J care este max.

    Originally posted by nixon View Post
    salut ,spune te rog si mie la jentile de AL ce ET= merge mai bine si J care este max.
    da mi te rog si mie o parere la jenti , am Logan 2007 difera ET = fata de 2005 mersi ptr. rasp.
    Last edited by nixon; 4 February 2012, 20:50. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    nu-i bine, ca ala palpaie, zice lumea ca-s pe avarii...

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    O sa-ti lumineze cauciucurile noaptea ca fundul unui licurici

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    pai pana la urma e limpede, nu contine vapori de apa si oxigen, care sa atace cauciucul si care vapori de apa au coeficient de dilatatie mai mare decat un gaz pur, in sensul ca nu e combinatie de elemente. pana la urma putem umfla gumele si cu gaz metan, ca nici ala nu contine apa si nici oxigen, in plus molecula are volum si mai mare decat aia de oxigen sau azot. problema e ca nu e un gaz mono-element si e cam instabil la temperatura daca imi umflu rotile cu neon/xenon/krypton, mai imi trebuie faruri noaptea?

    Leave a comment:


  • danyel
    replied
    Originally posted by Niki B View Post
    Care e motivul pt. care ai umflat rotile, cu azot?
    Le-am umflat cu azot ca asa am fost sfatuit...fac asta de 2 ani...nu sunt un specialist in domeniu...Unele din explicatii au fost oferite de colegi...carora le multumesc. Bafta!

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Avantajele ar fi datorită inerției sale și lipsei de umiditate sau calități oxidative, departe de faptul ca are molecula mai mare si nu trece prin porii anvelopei,asta suna a reclama pentru vulcanizari (am facut referire la articolul acela din ziar in care se afirma ca molecula de azot e mai mare decat cea de oxigen).Nu il intereseaza pe gigel ca azotul e mai inert sau nu oxideaza , lui sa nu i se desumfle roata. Din contra azotul are molecula mai mica decat oxigenul.

    Leave a comment:


  • D-FENS
    replied

    Poate citeste cineva de la RAR,Min.Transporturilor sau baietii destepti care au bagat legea cu cauciucurile.

    Leave a comment:


  • vasile78
    replied
    Sa se dea o lege sa fie obligatoriu azotul in cauciucuri... ahh, am citit pe undeva ca si pompa aia ce separa azotul din aer, poate face o concentratie maxima de 95% azot, deci tot nu-i perfect cu vor unii.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Rau nu face, decat la buzunar.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Discutia cu folosirea azotului in anvelopele auto a pornit de la intrebarea lui Niki pusa unui user;eu nu am facut decat sa subliniez avantajele folosirii acestui gaz,despre dezavantaje sau eventuale pericole, nu am auzit.In ceea ce ma priveste,faptul ca e folosit tot mai des la vulcanizari, ma face sa cred ca n-are ce rau sa faca,dar ma rog, respect optinea fiecaruia in aceasta privinta.

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    @IancuMic uite ce scrie in Wikipedia :

    * pentru umplerea camerelor roților avioanelor și autovehiculelor[1] datorită inerției sale și lipsei de umiditate sau calități oxidative, spre deosebire de aer (deși nu este necesar pentru automobilele obișnuite [2])
    În ciuda unor afirmații, azotul nu trece prin cauciucul roților mai repede decât aerul. Atmosfera este în principal un amestec de azot și oxigen (sub formă de N2 și O2), iar moleculele de azot sunt mai mici. Și se știe că moleculele mai mici trec prin substanțele poroase mai repede decât cele mai mari.


    Banuiesc ca ei sunt mai documentati decat cei de la ziarul respectiv , care pot avea interese meschine.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Daaaaa, si de ce nu recomanda Michelin, Good Year sau Bridgestone sa umflam cu azot pe siteurile lor? Sau de ce nu fac asta camionagii, ca pe aia i-ar ustura mai rau.......Pentru ca e degeaba si ajuta doar profitul vulcanizatorului, de aia.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google