Anvelope - Cunostinte De Baza Si Nu Numai

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ham04
    replied
    Si eu ma gandesc macar pe fata sa-mi iau de vara ori Conti EcoContact 3 ori Michellin Energy Saver, iar pe spate ceva mai ieftin dar care sa nu fie nici prea varza. Cum online nu iau, o sa fiu nevoit sa scot vreo 300-400 pe una bucata Conti ori Michelin, cam atat sunt in zona la depozite gen Marso sau Dinamic92.

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Nu pot să-ţi spun despre Pirelli P4 decât că sunt foarte apropiate ca performanţe de notoriile ContiEcoContact3 pe care le port şi eu vara şi sunt încântat de ele.

    Referitor la Quadraxer, nu am apucat să le testez în condiţii de "vară" decât până la cel mult 25°C pentru că era deja octombrie când le-am pus.
    a. se comportă foarte bine şi pe ploaie;
    b. nu ştiu încă dar bănuiesc;
    c. nu ştiu încă;
    d. made in Romania de către Michelin Romania SA

    Leave a comment:


  • hspinache
    replied
    Marea mea problema , in primul rind este daca cumpar de vara sau all season . Eu am inteles ca iarna nu sint bune cele all season ;
    Pe mine ma pasioneaza insa comportamentul all season vara , adica daca cineva a folosit vara , timp de macar 2 ani , cele all season .
    Foarte probabil ca voi folosi gumele 6-7 ani . Ce se intimpla in timp cu cele all season sau cele de vara ? se va intarii cauciucul si vor apare crapaturi ?

    Un amic mi-a recomandat sa iau gume de vara mai moi !!! Exista asa ceva ? El zicea de Pirelli P4 ???

    Deci referitor la recomandarea: kleber 185/65-r15-quadraxer-88t
    a.cum se comporta vara , pe ploaie
    b.cum se comporta vara pe 35 grade in aer
    c.daca se cunoaste grad de uzura in timpul verii
    d.unde sint fabricate , cum adica sint/nu sint micheline ?

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    In zapezile ce au fost, mai ales prin Buzau, m-au ajutat anvelopele de iarna atat de bine, incat am ramas suspendat de vreo 4-5 ori. Chiar nu a fost nevoie de lanturi. Am scos zapada de sub scut (acolo o aduna-vorbim de straturi de 40-50 cm -cred) si a plecat singurica, lasandu-si greutatea dupa operatie- pe roti.
    Anvelopa de iarna-buna e cea mai buna alegere...
    Parerea mea

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Matador MP61 este all-season și are o notă slăbuță față de tot ce am spus deja; nu știu dacă la modelul ăsta te gândeai. Alte pneuri all-season de calitate indubitabilă sunt Vredestein Quatrac 2 și Quatrac 3, o idee mai scumpe. Dacă nu ai de gând să te rupi în figuri ci doar să ai siguranță în trafic, în orice anotimp, nu te mai codi și ia cu încredere ceva din cele ce ți-am sugerat sau mai bun dacă vrei și cu asta basta. Îți spun din experiență, dacă te împotmolești în zăpadă foarte rău, nu te mai ajută nici cauciucurile de iarnă, în cazul ăsta e nevoie de lanțuri.

    Leave a comment:


  • mariusnicolae
    replied
    Da, dar in apararea mea pot spune ca nu am fost singurul...
    Sorry!

    Leave a comment:


  • Niki
    replied
    ...sau sa stai acas'.




    Marius Nicolae, te'ai lamurit ca n'ai avut dreptate?

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Sau sa-ti cumperi o lopata.
    Sau anvelope de iarna si o lopata.
    Sau un SUV +anvelope de iarna.

    Leave a comment:


  • Lascarica
    replied
    Poti sa scapi relativ usor din situatii delicate scazand putin presiunea.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Cu cele allseason o sa ai un pic mai mult aderenta fata de cele de vara, pe timp rece si drum relativ curat, iarna.
    Pe zapada, o sa se comporte aproape ca cele de vara.

    Leave a comment:


  • hspinache
    replied
    Testul nu specifica ce brend au Incercat . In orasul meu , piata este limitata . Sa cumpar de pe net , fara sa le vad , parca nu ma entuziasmeaza . Din acesta cauza am intrebat de matador . Debica nu imi place la forma dantelei de pe rila.
    Deci , nu ma entuziasmeaza iarna . Dupa mintea mea , daca as gasi all season apropiate de cele de vara , cred ca vara ar fi ok si ar mai cistiga ceva in anotimpul rece . Gindesc gresit ?

    Leave a comment:


  • mariusnicolae
    replied
    Originally posted by mariusnicolae View Post
    Ca legea spune ca sezonul de iarna dureaza intre jumatatea lui octombrie si jumatatea lui aprilie e altceva.....cum spuneam astea sunt cazuri extreme.
    A
    Dupa cum le-am spus si colegilor de mai inainte am citit-o, ca dovada postul meu de dimineata.
    Mda..e clar ca s-a vehiculat in mod eronat ideea cu datele-limita, ca dovada ca nu sunt singurul care stia treaba asta.
    Legea asta e inca un exemplu de "competenta" din partea "specialistilor" de la conducere

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Anvelopele all season, sunt mai aproape de cele de vara si, foarte departe de cele de iarna.
    Un fel de struto-camila; sincer nu recomand acest tip de anvelope.
    Mai multe vedeti AICI
    Last edited by IancuMIC; 29th February 2012, 21:52.

    Leave a comment:


  • hspinache
    replied
    Eu am pipait astazi toate cele 3 sortimente :iarna/vara/all season ;adica a testat cam cit de moale este cauciucul , asa la prima vedere , cele 'all season" aduc cu cele de iarna ; cele de vara si cele all season erau Debica , cele de iarna nu stiu .
    Deci , este adevarat ca functie de fabricant , cele all season pot sa tinda catre iarna sau catre vara ?

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Originally posted by mariusnicolae View Post
    Inseamna ca toata lumea e nebuna.
    Toti cei cu care am vorbit astazi vis-a-vis de subiectul asta stiu ca data-limita e 1 Martie......
    Tot n-ai citit legea, asa-i?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google