Laureate 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gabi GL
    replied
    Eu am o astfel de ciupitura de vreo 6 - 7 ani si sta cuminte la locul ei, eu avand ph1 din 2006 . Blocul de lumini cam devreme si-a dat duhul ;) .Drumuri bune!

    Trimis de pe al meu HUAWEI Y625-U51 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Update : rulaj 70.260 km

    La 70.130 km am inlocuit blocul de lumini (proiectoare moarte , inlusiv martor in bord inactiv) cu unul luat din dezmembrari.

    Blocul cu probleme are firul alb rupt , cel mai probabil de aici si problema cu proiectoarele + martor in bord , consider ca-l pot repara relativ usor.

    Cauze rupere fir ? in opinia mea un factor important l-a avut si temperatura cu care s-a actionat maneta , -12/-15 Gr. C , probabil firele au devenit casante , firul alb fiind cel mai scurt dintre toate la o simpla manevra de semnalizare, s-a rupt.
    Dupa un drum Braila-Bucuresti mi-am fisurat parbrizul , o data ce se incalzeste afara voi cauta un centru pentru reparat parbrize , sper ca pana atunci sa nu se extinda vreuna din fisuri.
    Attached Files
    Last edited by prometheus; 26 March 2018, 09:49.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Update : 68720 km .

    Pe temperaturi negative incepand de pe la -8°C la pornire cu motorul rece am un zgomot care pare specific de curea tensionata prost , se manifesta timp de 10 sec.
    La temperaturi mai ridicate , exemplu -3/-1° C n-am zgomote , cam ciudat fenomen , probabil ca de la -8/-10°C cureaua de accesorii(pe ea o consider vinovata) nu este tensionata la valori corecte iar la acele temperaturi devine prea dura si cand pe sistem n-ai rola cu intindere dinamica ci fixa este nasol , trebuie tensionata cureaua fix la valorile scrise de catre producator in manual , nu dupa mana mecanicului(APAN) , nu ca am eu ceva cu omul dar la astfel de sisteme sa foloseasca scula care trebuie pentru verificat tensiunea.

    Atatasez si cateva poze , in ultimele doua masina este cam murdara , n-am ce face , oricat de des as incerca sa o spal in aceasta perioada , se murdareste in 20 de minute.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    A fost verificata , este buna.
    90% cred ca este din maneta problema , totusi ciudat cum de s-a stricat pe proiectoare unde acel "inel" este folosit destul de rar , fata de inelul de pozitii/faza scurta unde l-am folosit foarte mult , aici nu sunt probleme ! Ciudat.
    Last edited by prometheus; 24 February 2018, 23:21.

    Leave a comment:


  • moses
    replied
    Sigurana?

    Trimis de pe al meu VFD 710 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    S-au stricat proiectoarele(nu se aprind) , avarie decoperita acum 30 de minute , ideea este ca nici in bord nu se aprinde martorul specific , ceata spate functioneaza , inclusiv martor in bord. Pozitie , faza scurta/lunga , semnalizari , claxon functioneaza.

    N-am intervenit asupra instalatiei electrice , player-ul este cel original.

    Sfaturi ?
    Last edited by prometheus; 22 February 2018, 23:04.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Ai dreptate , s-ar preta bine la acest tip de faruri. Nu-i rea ideea !
    Last edited by prometheus; 30 January 2018, 18:12.

    Leave a comment:


  • kkhheelloo
    replied
    Avand dispersorele clare, i-ar fi stat bine cu niste Osram Diadem

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Rulaj : 66600 km

    Update Rulaj Kit distributie/Accesorii : 7500 km , fara zgomote suspecte , am inteles ca daca trec de 10.000 km fara incidente la curele pot parcurge linistit si 70.000 km cu cele 2 kit-uri. Om vedea !!

    Montat H4 Osram Night Breaker Laser de pe la 60600 km , lumina buna proiectata pe asfalt , imi place divizia Laser , sa vedem si cat tin.

    Turnat Mobil 1 FS 0w-40 de pe la 60700 km , in momentul de fata este destul de inchis la culoare (nuanta asemenatoare si la celelalte branduri de uleiuri folosite) , astept sa fac aprox. 8000 km si-l dau afara , continui tot cu acest ulei , cu toate ca la ralanti cat motorul este rece pare ca dezvolta un sunet de "diesel" ,nu se manifesta tot timpul la rece , o data incalzit uleiul dispare absolut orice zgomot.

    Montat un set nou de stergatoare marca Alca luate din Carrefour de pe la 65828 km , am mai avut acest brand si am fost multumit.

    Schimbat bujii Champion cu altele noi Renault(22 40 187 60R UV1) cele vechi au la activ 24.372 km + Filtru de aer de origine.Simt ralantiul mai stabil fata de vechile bujii.

    Schimbat becuri semnalizare dupa ce am constatat un bec ars de pe partea pasagerului fata cu unele Philips Original Equipment Vision, am profitat de ocazie si am schimbat toate becurile de tip PY21W , mai putin cele de pe aripi de tip : "WY5W" + curatat soclurile cu un spray de contacte electrice de la Svitol(22 lei buc.).

    All in all , asteptam sa facem 100k
    Attached Files
    Last edited by prometheus; 29 January 2018, 01:19.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    O mica sedinta foto dupa dus
    Attached Files

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Daca te uiti pe poza atasata vei observa incercuite cu rosu doua gauri .

    Ce se intampla cand ploua torential pret de 30-60 minute : in interiorul portierei va trece foarte multa apa , atat de multa incat cele doua orificii situate jos la baza portierei nu mai pot face fata la fluxul enorm de apa si atunci creste nivelul apei in portiera pana la zona unde am incercuit eu acele gauri ! Daca masticul de pe usa nu este intr-o buna conditie o sa ai supriza sa gasesti efectiv balta pe podea.

    Cum de ex. la L1 in stanga acolo avem un tronson important din instalatia electrica , o data afectat de apa nu doar ca putem avea tot felul de anomalii datorate apei dar poate lua si foc .

    E treaba oarecum "bunicica" cu acel silicat , l-am incercat , in concluzie : o mizerie, in portiere cum il indroduci ??
    Attached Files
    Last edited by prometheus; 8 October 2017, 23:07.

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Condensul este foarte, foarte păcătos. Nu numai cum spui, când circuli, ci și când stă mașina. De toamna, până la primăvară, așa cum mașina este plină de apă dimineața pe ea, ceva de genul acela se forma și în interior. Aveam condens în mașină de storceam buretele când ștergeam parbrizul și bordul. Nu mai am nimic urmând niște reguli simple, de bun simț, puse de șoferi mai experimentați pe diverse forumuri:

    - Ultimele 5-10 minute ale călătoriei se fac fără climatizare (sau cu AC-ul dacă permite, dar nu este chiar neapărat) și cu aerul pe reînnoit (nu recirculare), eventual geamuri deschise.
    - Măcar un minut, în parcare, una-două portiere deschise larg pentru aerisire și eliminarea vaporilor de aer din respirația umană.
    - Utilizarea unor substanțe chimice. Nisipul de pisică în șosete este o inovație interesantă pe gustul unora. Eu am preferat să am în portbagaj un Ceresit Micro și la plecare las puțin un segment din bancheta din spate crăpată 15 cm să circule aerul între cabină și portbagaj. O singură rezervă mă ține tot sezonul rece, de acum până la primăvară. Ea se consumă în funcție de umiditatea absorbită. La o săptămână îmi aduc aminte să scurg apa din rezervor și ies cam 50 ml. Această apă nu se mai formează în portiere, pe bord sau geamuri.
    Last edited by gecmc94; 8 October 2017, 22:57.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Acele gauri de scurgere sunt foarte importante , le poti verifica periodic cu ceva ce poate intra usor prin ele pentru a prevenii infundarea acestora.

    Nu este vorba doar de apa pluviala , cand rulezi cu masina si folosesti mai ales pe timp de iarna ventilatia setata pe aer cald in interiorul portierelor se formeaza foarte mult condens , o ceara aplicata in cat mai multe locuri in acea zona creaza o pelicula protectoare care practic impiedica contactul apei cu tabla , ceea ce inseamna risc scazut de aparitie a ruginei , mai ales ca interiorul portierelor nu este vopsit foarte bine.

    Ca arata oribil , nu ma intereseaza, atat timp cat imi protejeaza tabla , oricum fata de usa acopera portiera deci nu se vede nimic asa ca d.p.v estetic totul este OK.

    Afirmi ca fata de usa nu are rol de a retine/impiedica apa sa intre in interiorul autoturismului ! atunci de ce s-a mai adoptat mastic pe marginea fetei de usi ?? si cum de cand am schimbat acel mastic nu mai am probleme cu aparitia apei pe cheder ? cu toate ca orificiile de scurgere tot timpul le am desfundate ?
    Last edited by prometheus; 8 October 2017, 22:42.

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Probabil că te referi la acest loc unde se vede caimacul atingând fața interioară a ușii.


    Apa pluvială este gândită să se scurgă pe fața exterioară a ușii, în interiorul ușii. Dacă orificiile de evacuare sunt blocate din diferite motive iar apa băltește în interior (mi s-a întâmplat mie), nu colțul unde ai ceară va ține apa din a intra înăuntru. Fața ușii are rol cosmetic și de acoperire a mecanismelor, nu de reținere a apei. Dacă cineva vrea cu adevărat să o pregătească împotriva apei, va folosi silicon pentru a o lipi de metal și se va pregăti pentru scurgerea apei prin alte orificii mai înalte ale feței de ușă.

    Nu există protecție mai bună a interiorului ușii decât a menține orificiile de scurgere permanent libere de impurități. După ploaia din ultimele 24 h, am verificat dimineață portierele, am băgat degetul în orificii, foarte puțină apă s-a scurs 30-40 ml din una. Dacă se folosește ceară, ea ar putea avea efect doar aplicată strict în interiorul ușii, între cele două foi metalice, la baza ușii unde apa poate bălti. Nu are niciun sens stropirea cu ceară între foaia metalică din interior și fața de plastic a ușii.

    Poate greșesc dar asta îmi spune intuiția tehnică care poate rata dacă are date incomplete.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Conteaza enorm de mult ceara aplicata in portiere , o ceara de calitate te scuteste de rugina pe o perioada destul de lunga , impactul este foarte mare , te inseli amarnic cand afirimi ca nu are nici o importanta .

    Ca fapt divers , cand am injectat ceara in portiera , am observat cum se scurge printre fara de usa si portiera , asa mi-am dat seama ca am probleme cu intratul apei in masina.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google