Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Prin definitie servodirectia( electrica sau hidraulica) implica manevrabilitate mai usoara la viteze mici si mai ferma la viteze mari. Gradul de manevrabilitate variaza de la tip si marca de masina.
    Recunosc ca singura masina fara servo pe care am condus-o a fost Dacia 1300 acum peste 30 de ani (in scoala de soferi si la examenul auto). Dupa ce am luat carnetul pot face o lista a masinilor conduse (cu servo), dar nu are nici o relevanta.
    Am spus problema (si aici numai e vorba de perceptie) de la actualul Sanderica. Acum ori o rezolv, ori ma impac cu ea.

    PS: E adevarat ca sunt diferente de la model la model si chiar de la masina si masina.
    Last edited by Gil26; 29 May 2018, 21:49. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Probleme Tehnice Logan II

      Salutare! Am observat ca-mi dispar unele lucruri din spatiul de depozitare de sub bord. De fapt toate lucrurile le-am gasit sub bord si tunel ....Este o crapatura între bord si tunel. Cum ati rezolvat aceasta problema?
      Multumesc!
      Attached Files
      Last edited by 77sky; 3 June 2018, 10:33.

      Comment


      • Eu am folosit un covoras de cauciuc antialunecare decupat pe dimensiunile de acolo.
        Last edited by liviunvl; 30 May 2018, 09:21.

        Comment


        • Ok.Cred ca aa am sa fac .Multumesc


          Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

          Comment


          • Probleme Tehnice Logan II

            Salutare colegi!
            Ce pot face sa nu mai ramana urma de la cheder pe caroserie ?
            Attached Files
            Last edited by 77sky; 3 June 2018, 10:32.

            Comment


            • Sa siliconezi chederul.

              Trimis de pe al meu Mi A1 folosind Tapatalk

              Comment


              • nu prea ai ce face, un cheder care lasa urme pe bucati de plastic este un cheder de calitate slaba.
                siliconarea nu face decit sa estompeze niste aparente si va aduce alte zgomote pe interval.

                Comment


                • Dragilor, mă scuzați, dar astea nu sunt probleme tehnice.
                  Nici măcar probleme nu sunt.

                  La alții, mai spre apus încolo, cu cât mai puține griji, cu atât mai mare speranța de viață, iar timpul nealocat problemelor "grave" și "oare ce zice lumea?" este destinat distracției, relaxării, planurilor de viitor, studiilor, familiei etc.

                  Am observat și eu murdăria de la chedere, mai ales că mașina mea este albă, dar nu cred că asta reprezintă o hidoșenie care să necesite mega reclamație la OPC sau venirea la garanție.
                  http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                  Comment


                  • Cum spune un prieten: unii sunt prea gingasi din fire. Da, e prost materialul din care e facut chederul.

                    La spalatorie ar trebui sa se rezolve cu laveta, cand trece spalatorul si sterge extremitatile.
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • Nici eu nu consider o problema majora chestiunea chederelor, mai ales ca mie nu mi s-a intamplat sa-mi ramana urme de cauciuc din cheder pe caroserie (la niciunul din cele 2 Sloganuri). Dar daca omul are o problema cu asta, ce poti sa-i spui: sa schimbe chederul sau sa il siliconeze pe cel prezent. A doua varianta e mai putin costisitoare.
                      Pe de alta parte, siliconarea este foarte buna pentru conditiile de iarna, intrucat previne formarea ghetii intre cheder si caroserie (nu mai dai cu spray, pumni in usi sau alte variante neortodoxe de deblocare).

                      Trimis de pe al meu Mi A1 folosind Tapatalk
                      Last edited by calinrusu; 4 June 2018, 08:51.

                      Comment


                      • Tot aud de siliconare...
                        Cum se procedează mai exact? În ce constă operațiunea aceasta?

                        Există spray cu silicon cum dealtfel am văzut că mai toate minunățiile sunt acum (și) pe bază de spray?

                        Mulțumesc.
                        http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                        Comment


                        • Iei o sticla de silicon de bord, de care se gaseste cam prin toate supermarketurile, la seciunea auto. Mai iei o laveta. Se pune silicon pe laveta si se da pe cheder. Mai simplu decat atât nu se poate.
                          Nu tub sub presiune, care e mai scump, doar silicon simplu.

                          Trimis de pe al meu Mi A1 folosind Tapatalk
                          Last edited by calinrusu; 4 June 2018, 10:18.

                          Comment


                          • În afară de faptul că este mai scump, tubul sub presiune, mai are și alte "defecte"?

                            Mulțumesc!
                            http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                            Comment


                            • Eu recomand spray de silicon de la Bison, folosit si la peria laterala a geamurilor pt a glisa mult mai usor.
                              La L1 am impuls pe ambele geamuri fata, din cauza prafului incepuse sa imi ramana blocate geamurile, am folosit prima data W40 care nu tinea decat o luna, la Bison il folosesc o data pe an ( preventiv o data pe an, dupa prima folosire nu am observat sa mai am probleme), iar un lucru bun este ca protejeaza/ unge si usa pe interior ( eu am folosit mai mult si a curs prin orificile de scurgere de la usa ).
                              Il folosesc si pe cheder la inceput de iarna pt a nu avea probleme ca usa sa ramana lipita.

                              Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

                              Comment


                              • Originally posted by dl_dr25 View Post
                                Eu recomand spray de silicon de la Bison, folosit si la peria laterala a geamurilor pt a glisa mult mai usor.

                                Il folosesc si pe cheder la inceput de iarna pt a nu avea probleme ca usa sa ramana lipita.

                                Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
                                Exact ce spuneam si eu mai sus. Folosit pe cheder impiedica blocarea usilor din cauza inghetului.
                                @ Catalin S:
                                Poti folosi si tubul sub presiune, dar de ce? Ca sa imprastii solutia peste tot in loc s-o dai pe cheder?...

                                Trimis de pe al meu Mi A1 folosind Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google