Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stai linistit, politia romana e alaturi de noi cei cinstiti. lui cetateanul asta ridica talonul si placi numere de urgenta decit il gaseste, Vede el ce astepta

    Comment


    • De câteva luni am observat că farurile bat prea jos. Și parcă din ce in ce mai jos. Acum un an deranjam când eram cu ele la maxim și primeam flashuri, acum vad la maxim 10 metri.

      Așa arată cablurile când sunt ridicate la maxim din rotita mecanica din habitaclu. Nu as vrea să mă apuc singur sa le reglez dar nici nu as merge la un service care le reglează la întâmplare.

      Mașina are doi ani, am presupus că s-au dereglat de la contracția cablului la temperaturi negative, când era foarte frig nu mergea rotita la nivel maxim, poate am forțat și am dereglat ceva.

      Am schimbat becurile (s-au ars în timp), pe ambele părți, tot cu Osram Oem.

      Mă gândesc că dacă mă apuc sa rotesc de reglajele alea albe pot sa le dereglez iremediabil.


      Sunt curios la alte Loganuri pe unde este cablul când rotita este la maxim.




      Attached Files
      Last edited by 77sky; 27 February 2021, 11:41.

      Comment


      • Cand se mai ard pune tot Osram dar nu OEM. Cauta un Osram mai bun. Nu umbla des la reglajul mecanic de la bord al farurilor.

        Comment


        • Farurile avand reglaj manual, cand se schimba un bec, ai sanse foarte mari sa le deregleazi. Rezolvi asta la orice statie ITP, ei avand sigur aparat de reglat farurile. Reglajul se face invartind la minimum reglajul din interiorul masinii, de sub volan, urmand ca sa fie reglate corect din rotita alba din exterior, care se vede in pozele tale.

          Iar reglajul farurilor din interior se foloseste atunci cand masina este teoretic incarcata, chiar si in cazul in care este incarcata doar cu pasageri. Unele modele recomanda pentru fiecare persoana sa fie ridicat un nivel ( 2 persoane, nivelul 2, 4 persoane, nivelul 4 ), altele la fiecare 2 persoane/150kg sa fie ridicat 1 nivel ( 2 persoane, nivelul 1, 4 persoane, nivelul 2 ). Se gaseste explicatia in manualul de utilizare.

          Comment


          • Originally posted by Midnighte View Post
            Reglajul se face invartind la minimum reglajul din interiorul masinii, de sub volan, urmand ca sa fie reglate corect din rotita alba din exterior, care se vede in pozele tale.
            Farurile trebuie sa fie ridicate la nivelul maxim inainte de reglaj. Altfel, in momentul in care masina este incarcata si ele sunt lasate la minim vor proiecta lumina peste maximum admis.

            LE: probabil ca te referi la maxim ca nivel de incarcare desi majoritatea se refera la pozitia farurilor.
            Last edited by Silviu; 27 February 2021, 10:03.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • de fapt trebuia sa explici ce inseamna "nivelul maxim/minim" - la nivel maxim (4, sa zicem, incarcatura maxima) lumina coboara mai aproape de botul masinii (ca sa nu-i orbesti pe aia de peste doua dealuri mai incolo).
              reglarea se face cu aparatul ala special (nu "la punctul termic din spatele blocului"), butonul de reglaj pus pe "0", rotile drepte, amplasat la aprox. 1m de far, iar acel indice de 1-1,4% care se vede pe carcasa farului trebuie selectat si pe aparat. mai departe... geometrie dupa dungi si potriveala stinga-dreapta, sus-jos.

              Comment


              • Serios, trebuie explicat ce inseamna nivel minim/maxim, cand valorile in interiorul masinii sunt de la 0-4 ? S-au reinventat definitiile cuvintelor minimum si maximum ?

                Si se poate face reglajul farurilor in spatele blocului, asta daca stii cum

                Comment



                • mda, clar... probabil de-asta sint atitea faruri "bune" pe strazile patriei.
                  fie-va mila de stresul si ochii altora si platiti 20-30 de lei pentru o reglare intr-un service. mai scapati de injuraturi, mai pastrati un certifiat in caz ca...
                  unde mai pui ca la itp ti le verifica la aparat, nu "la zid".

                  bonus: in service se pot regla si pe timpul zilei!

                  Comment


                  • Și te duci chiar la reprezentanta și le reglează la mișto...doar sa bifeze operația.In clip chiar este bine explicata operațiunea, măcar sa fie folosit ca o verificare din când în când.
                    Last edited by 77sky; 2 March 2021, 15:14.

                    Comment


                    • Haios e când verifică reglajul farurilor la ITP și sunt reglate bine prin metoda zidului, chiar mai bine reglate decât de Vasilică din reprezentață/service care e ocupat cu altceva sau are aparatul de reglat faruri "reglat" bine.

                      Trist e când unii nu sunt în stare să schimbe corect (a se citi poziționa) un H4 sau H7 și apoi se plâng că nu văd, trist e când toți își pun LED "omologat" în fază scurtă, trist e când folosești faruri aftermarket (Made in China). la o reparație, faruri care nu vor putea fi niciodată reglate corect

                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Chiar aseara am avut pe unu in spatele meu cu un Opel Corsa vechi de cel putin 14/15 ani, montase in faruri cred bec xenon dar evident fara lupe, lumina proiectata era foarte puternica, dispersata total aiurea, farurile reglate sa bata fix in retrovizoarele celui din fata sa, colac peste pupaza, lumina era verde nene !!! l-am lasat sa treaca de mine si pana ne-am despartit fiecare pe drumul lui, i-am dat faza lunga si proiectoare, asa inveti panaramele astea care-si modifica dupa cum vor ei farurile, sa simta pe pielea lor cat de nasoale sunt acele modificari facute ilegal ! recunosc ca nu fac faze de acest gen dar individul asta chiar m-a scos din sarite cu farurile lui, bine ca politia rutiera sta la panda cu radarul in balarii, in loc sa ridice taloane pe banda rulanta de la acesti nemernici care se joaca cu ochii altora.
                        N-am idee cum gandesc acesti indivizi, un xenon sau led pus de fabrica nu va deranja, sunt absolut convins ca nici ledul pus pe faza scurta la Logan 3 nu deranjeaza absolut deloc, pentru ca este pus de fabricant, testat de o armata de ingineri, pe cand mizeriile astea chinezesti pe care le gasesti la colt de taraba sunt infecte !
                        Last edited by prometheus; 2 March 2021, 10:32.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Butonul de reglat oglinzile funcționează numai în dreapta. Oglinda șofer merge reglata doar in interior iar cea din dreapta doar exterior. Celelalte trei comenzi nu funcționează nici pe stânga, nici pe dreapta. A mai pățit cineva?

                          Comment


                          • Joystick defect 90%, ansamblu motorașe cu probleme la mabele oglinzi 10%, găsești un prieten cu Logan II și împrumuți joystick-ul pentru probe
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Mulțumesc!

                              Comment


                              • Logan 2 din 2019,roata este moale dar nu se aprinde nimic in bord,am făcut pană sau am schimbat cauciucurile și știu sigur că am senzori pt că s-a aprins becul in bord.Oare de ce acum nu se mai aprinde?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google