Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Repet, asta am facut, totuși cred ca e prea devreme pentru soluții, masina are un an si am vazut in fișa de întreținere , ca , la 2 ani, se face igienizare in reprezentanta.

    Comment



    • nu e prea devreme. e pe baza de condens, nu de durata in timp. conductele de aer is mai "vechi" decit filtrul asta nou.
      ia un spray d-ala de igienizare si da-i bataie!
      executi conform instructiunilor de pe ambalaj (de obicei plasare sub filtrul de habitaclu, ac-on, treapta a 4-a, 10-15 minute; tu - pe dinafara).

      Comment


      • Eu stiu ca se face curățarea cu A.C. off...se da filtrul de polen jos ,se pune capacul si se introduce substanta ori prin fata ori pe jos pe unde pica condensul,apoi dupa 10-15 minute se porneste aeroterma pe treapta 3.

        Comment


        • Diferă dacă este spuma sau aerosoli.
          Unii fac curățirea sistemului și cu abur sub ceva presiune. (filtru habitaclu demontat)

          Comment


          • Merci, pentru sfaturi!

            Comment


            • La mine a fost facuta la revizia a doua si s-a folosit spray (pe deviz era cam 90 lei cu TVA) si a durat intre 15 si 30 minute. Din fericire am anuntat mecanicul ca trebuie facuta si igienizarea (toti cei care aveti oferta celor 5 ani nu uitati ca de fiecare data cand va prezentati la revizie sa le aduceti aminte ce operatii trebuie facute in afara celor obisnuite pentru ca altfel este posibil ca de la receptie sa se "uite") si nu a apucat sa puna filtrul nou inainte. Dupa operatie clima era setata la 18 grade Celsius, in masina se simtea un usor miros pe care nu-l pot defini si care a tinut vreo doua zile. E posibil ca pretul final (materiale si manopera) sa fie in jur de 110-130 lei,in functie de reprezentanta.

              Comment


              • În urmă cu o săptămână mașina a împlinit un an și 16.000 km.
                Nu am avut probleme privind funcționarea, mașina își îndeplinește cu brio rolul de mijloc de transport în condiții de siguranță și confort.... A, era să uit ...consumă benzină
                În rest mici probleme de vopsea pe bara spate, buza cheder uși spate din dreptul găurilor de prindere a barelor, mai nou o zonă umflată de vreo 1 cm2 în partea de jos la buza portbagajului (aproape de cheder)....

                Mi se pare mie sau 0.9 TCe este mai gălăgios în comparație cu 1.0 Sce, chiar și alte motoare în 3 cilindri?
                Logan 0.9 TCe 2018

                Comment


                • Galagios motorul da, dar mai galagiosi propietarii cind il lauda ... ! asta ca o gluma !

                  Comment


                  • anduvirgil exista un deținător de 0.9 Tce care a trecut de 240,000km și motorul sau abia se aude.

                    Comment


                    • Zgomotul exterior, la ralanti pare mai mare ca la 1.0. La interior n-am probleme, muzica se aude mai tare ca motorul...și nu este dată la maxim
                      Adică am trecut pe lângă mașini pornite (logan 2018, 1.0) la care abia dacă sesizai mersul motorului.
                      În schimb un logan nou parcat lângă mine, pornit, eu eram în spatele mașinii, suna ca un mic tractoraș. Chiar l-am întrebat pe respectivul...e diesel ?! El răspunde ca e 0.9... ...din asta am eu?!

                      In fine...asa mai laud o data masina....sunt asa de multumit de ea incat vreau sa-i iau rulota...dacă găsesc
                      Logan 0.9 TCe 2018

                      Comment


                      • Salutare
                        A venit masinuta, MCV Stepway, SL techroad, 1.5 Dci. are deja 3000 km in mai putin de o luna, ne obisnuim inca... Intrebare.... NU are buton ECO, nu ca mi-ar trebui, dar, oare nu cumva e ECO activat standard? ar fi o chestie care nu mi-ar placea. Iar butonul de anulare stoc/start eintre scaune... se paot emuta pe bord, acolo unde ar trebui sa fie butonul de ECO? locasul exista, e doar acoperit cu un buton fals...

                        Comment


                        • Din cate stiu 1,5 Blue dCi nu are Eco.
                          Cat despre butonul S&S eu sunt de parere ca sta mai bine acolo unde e acum pentru ca in alta parte este posibil ca ledul rosu sa deranjeze la ochi.

                          In alta ordine de idei ce este "carligul" acela prins de cric? De abia ieri l-am vazut dar nu l-am scos de acolo sa ma uit mai atent. Sa fie cumva pentru demontarea capacelor de roti?
                          Last edited by gabrieln1960; 30 July 2019, 11:21.

                          Comment


                          • da, carligul se foloseste pentru scoaterea capacelor de roti.

                            Comment


                            • daca nu e ECO, e super.

                              Comment


                              • La fel de super o să fie fie și imobilizarea mașinii când calculatorul de adblue o să vrea
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google