Probleme Rugina Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La Stoicanu ori tabla nu a fost bine tratata anticoroziv-e cea mai plauzibila variantă, ori..cel puţin pe la chedere..nu sunt bine gândite şi lasă să pătrundă umezeala sub ele, umezeala care se menţine timp îndelungat acolo.

    Comment


    • Dupa cum am mai zis si altora care se bat cu caramida in piept ca au garantie la tabla, garantia aia e fix pix, rugina oricum reapare daca nu se inlocuieste elementul cu totul.

      Iar Dacia nu inlocuieste niciun element pe garantie, pe motive de rugina.
      Asa ca, puteti sa va stergeti undeva cu garantia la tabla.
      Doar sa revopsiti masina unde e ruginita si sa o maritati unui alt fraier.

      Comment


      • Sub chederul oricum sta apa când ploua, e toată fleasca după ploaie/spălătorie. Tocmai din acest considerent, am decis sa spăl mașina maxim 1 data pe luna și aia la omv, 6 minute. Iarna mai des, sa dau saramura de pe ea.

        Comment


        • Eu o spal aproape saptamanal , n-are nici pe dracu
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Un articol din mai 2013. Tinicheaua atarnata de coada Daciei in ceea ce priveste calitatea tablei nu o sa dispara prea curand.

            http://http://www.zf.ro/zf-24/de-ce-...emare-10884975
            Last edited by gabrieln1960; 19 September 2017, 08:54.

            Comment


            • Era bine daca puneai un link valid, ca sa vedem si noi ce scrie acolo.
              M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

              Comment


              • Este valid. Apasa pe link si apoi pune tu doua puncte ( : ) dupa http

                Comment


                • „De ce nu se cumpără mai multă tablă din România? Deoarece indienii de la Mittal nu au investit deloc în laminarea tablei la un standard de calitate care să ofere cel puţin şapte ani rezistenţă la coroziune. În trecut au existat cazuri în care a fost livrată tablă deja ruginită. Dacă vopseşti o astfel de tablă în cel mult un an „înfloreşte“ rugina pe ea“, au explicat surse apropiate uzinei Dacia.

                  Comment


                  • Am verificat şi eu la mine locurile respective, nu am găsit rugină decât în capătul (colţul) muchiei suportului din stânga pt chederul de la plafon, este un punct mic dar care trebuie remediat clar, probabil colţul ăla a fost lovit cumva. Însă ce am desccoperit e că nici unul din chedere -nici alea de la portiere nici de pe plafon nu au fost introduse pâna la capăt ..le-am luat la presare uşor cu pumnul ..şi au mai intrat cam 3 mm. Întrebare: cu ce se pot proteja, porţiunile astea aflate sub chedere?

                    Comment


                    • Nu a fost lovit, pur si simplu rugineste. Eu am vreo 3 puncte, pe muchie. Chederul se ridica când ploua mult, stai linistit, ”asa face toate”.

                      Comment


                      • Este clar că se întâmplă şi la case mai mari..dar asta n-ar fi o scuză:

                        Comment


                        • Sunt convins ca se intampla, numai ca nu e cazul sa ma ingrijorez de altii, ca nu detin acel produs. Când dau banii pe el, se schimba situatia.

                          Comment


                          • E clar ca toate masinile prind rugina in timp. Insa atata vreme cat Dacia acorda 6 ani garantie la tabla iar alte marci incep de la 10 ani in sus, imi este clar ca lumina zilei ca exista sanse mai mari ca Dacia sa rugineasca mai repede. Si asa va ramane atat timp cat Dacia va ramane sub aripa Renault, care aplica aceeasi garantie.

                            Cazul colegului Stoicanu este grav, insa nu inteleg de ce nu a aplelat la garantie mai devreme. Rugina aia are vechime nu gluma.

                            Comment


                            • Cred că cea mai bună metodă de a împiedica rugina sub chedere este -dat chederele jos , umplute cu ceară anticoroziune şi montate la loc..după ce s-au curăţat bine locaşurile de praf/mizerie..
                              @cyrusmddd: în cazul pe care l-am prezentat mai sus pe forumul Hyundai este vorba tot de maşini în garanţie

                              Testing Fluid Film on a lawn mower blade. Both sides were ground down to bare metal.One side sprayed with FF the other side left bare.


                              a full tutorial for undercoating a car or truck with Fluid Film.
                              Last edited by Luciano2; 19 September 2017, 12:09. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Eu m as declara multumit sa tina tabla ca la Loganul meu din 2005, care nu a avut probleme vreo 10 ani.
                                Acum sa vedem...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google