Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by constantin74
    alta problema pentru noi ar fi ca extra garantia. daca vrei sa extinzi pana la 5 ani nu acopera ambreajul, am discutat azi aceasta chestiune cu dnl inginer de la Dacoserv Salaj si mi-a confirmat temerea mea.
    Mie mi-au spus că garanția extinsă acoperă motorul și cutia, deci implicit și ambreiajul care la easy-r este considerat parte integrantă a cutiei

    Comment


    • Vreo 9000 de euro, mai ales ca s-a dus vestea cât de "buna" este easy-r.

      Comment


      • Eu tot nu inteleg ce versiune de soft pentru EasyR am primit eu la Dacoserv Salaj si voi nu. Poate au pus vreun soft temporar pe server si dupa l-au retras. Cert este ca diferente clare am observat si le-am povestit anterior, cea mai importanta fiind rezolvarea subturarii.
        Legat de acea problema cand mergi bara la in treapta a doua cu frana usor apasata, iar cand eliberezi frana, masina se smuceste spre cea din fata ta riscand sa o loveasca, la mine s-a rezolvat. Eu cred ca era legata de softul motorului, explicatia fiind ca atunci cand cupla aerul conditionat, softul facea o corectie violenta a turelor motorului si asta echivala cu o apasare scurta si rapida a pedalei de acceleratie. Cu noul soft de motor corectia de rpm nu se mai face violent si nu mai apare acea smucitura surpriza.
        O sa mai observati ca atunci cand e aerul conditionat pornit, si va opriti de tot cu frana, turatia ramane oneori la 1500 de rpm pentru vreo 5 secunde, dupa care scade usor.
        Last edited by nickey1982; 9 May 2019, 20:45.

        Comment


        • @ nickey1982 , modificarea adusa masinii tale demonstreaza ca se poate. La orice problema sunt solutii. Toata stima pentru detaliile logice si utile oferite si faptul ca incerci sa descifrezi minunatia asta de Easy-R.

          Comment


          • Gil26 multumesc pentru aprecieri.

            La mine nu mai subtureaza nici in modul ECO dupa ultimele doua update-uri (motor+cutie). Practic orice as face, nu pot sa merg sub 1500 de rpm in vitezele 3, 4 si 5. In modul normal, cu aceleratia apasata moderat schimba pe la 4000 de rpm, in modul ECO schimba pe la 3500 de rpm. Am renuntat sa mai folosesc modul ECO deoarece n-am observant niciodata o prea mare economie. Plus ca mai are o chestie care ma enerveaza. La iesirea din parcarea subterana de la serviciu am o rampa destul de inclinata si lunga. In modul ECO se trezeste sa schimbe din I in II exact la jumatatea rampei, apoi vede ca nu poate cu II, se opreste si trece inapoi in I. Nu pot sa accelerez foarte tare, deoarece la sfarsitul rampei am o bariera si trebuie sa ma opresc pentru a valida cardul. In modul normal, dupa ulimele doua update-uri nu a mai schimbat viteza chiar si cu acceleratia apasata mai putin.

            Comment


            • Originally posted by constantin74
              .......... Pana la urma se poate folosi modul eco in trafic aglomerat, în oraș... ? Sau nu e recomandat, cei de la meridian spuneau sa evit sa îl mai folosesc.
              Cam de pe la jumatatea lui ianuarie de cand am inceput sa merg zilnic cu ea masina sta non-stop in Eco si nu doar in oras. De asemenea folosesc destul de mult S&S.
              Se apropie a doua revizie si as vrea sa stiu daca eventualele actualizari de soft ale cutiei si motorului se fac obligatoriu sau daca voi fi eventual intrebat. Aici am o mare dilema: sa le fac sau nu? Avand in vedere ca totul merge bine la mine nu prea ma indeamna inima sa modific ceva.

              Comment


              • Eu am de curand revizia, am vorbit cu cel de la reprezentanta, spunandu-i sa se uite si dupa o eventuala actualizare a softului cutiei de viteze si a sistemului de injectie. Probabil depinde de la reprezentanta la reprezentanta, deoarece el a zis ca s-ar mai adauga o ora-doua pentru verificarile astea si update-uri

                Comment


                • gabrieln1960
                  Nu cred ca te poate nimeni obliga sa iti faca actualizarile. La urma urmei e produsul tau si tu decizi ce se face. In cel mai rau caz, daca ar fi obligatorii, te pot ameninta ca iti scot motorul si cutia din garantie.
                  Eu cred ca nu o sa iti faca actualizarile, decat daca nu le ceri tu in mod expres acest lucru. Orice actualizare de soft de orice fel imbunatateste sau optimizeaza anumite lucruri, deci, in teorie ar trebui sa faca doar bine. Da, existe oneori si reversul medaliei, cand repari ceva si strici altceva, dar asta se intampla mai rar si cu softuri complexe.
                  Eu pot sa iti zic ca am observat doar imbunatatiri pana acum si nu regret ca le-am facut. Dar la final e decizia ta, stii exista si sloganul "if it isn't broken, why fix it"?

                  Comment


                  • Buna ziua,scriu aici doar din bănuiala mea ca ar fi de la cutie.
                    am loganul 0.9 easy-r luat in Aprilie.
                    Problema ar fi următoarea:
                    -in momentul când e motorul rece,sa zic dimineața vand plec sau sta masina nemișcată ore foarte bune,mai ca nu pot pleca de pe loc. Ma zguduie foarte,foarte urat,aproape ca nu pot accelera deloc. Acest lucru se întâmpla pentru ~100m ca sa zic. Dupaia se aseaza.
                    care ar putea fi problema? A mai întâmpinat cineva așa ceva?
                    poate fi de la ideea ca “nu e așezată masina” am 1400km~?
                    In rest cutia se prezintă foarte Ok,simti dif ca nu e o automata pur sânge,dar...
                    Are momente când masina abia se mișca(fiind in coloana și “curge” din inerție)și ma smucește putin când apăs pedala,dar tind sa cred ca nu sunt eu așa finuț,poate.
                    Last edited by benny13; 10 May 2019, 09:19.

                    Comment


                    • Dupa ce descrii tu, pare problema noastra a tuturor cu aceasta cutie si anume trepidatiile la plecare de pe loc. Nu exista ca masina sa nu fie "asezata" la 1400 de km. Doar ca la noi problema a inceput cam pe la 10.000 de km sau chiar la mai putin, dar nu chiar 1400 de km.
                      Iti recomand sa citesti tot topicul nostru de pana acum.

                      Comment


                      • Cu primul ambreiaj eu am avut probleme la ~6000 parca

                        Comment


                        • Acum le fac stricate de la inceput. Sa nu mai poata spune omul ca au aparut trepidatii. Erau de la inceput, asa e modelul - vor zice la garantie. Parca ii aud in service: E doar o trepidatie tehnologica. Toate fac asa. Chiar daca schimbam ambreiajul va face la fel.
                          Ca e masina in ansamblu mai slabuta, suporti, ca e foarte ok raportat la pret. Dar ca o vand deja de multa vreme cu probleme cu mizeria aia de ambreia, asta nu mai este de tolerat.

                          Comment


                          • si totusi oamenii cumpara...

                            Comment


                            • Sunt multi cumparatori care nu prea au treaba cu internetul si cu forumurile, in special oamenii mai in varsta (fara suparare Gabriel)

                              Comment


                              • Eu am facut comanda apoi am cautat, sunt ingrozit de ce citesc aici. Sa dau 12000e pe o masina cu probleme... Mai bine-mi ascultam prietenii si mergeam la hitleristi dupa un sh.
                                Last edited by 77sky; 11 May 2019, 12:20.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google