Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts



  • Nu este postarea mea. Am găsit pe YouTube.

    Comment


    • Fix asta am patit si eu azi. Maine merg la dealer/service.
      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

      Comment


      • Mno, ma-ntorsei de la service. Dimineata cand am pornit-o isi revenise complet, stare in care este si acum. WTF?
        Au pus-o pe tester, s-au uitat ca viteii la poarta noua si au decis sa stearga toate erorile, fiindca erau multe, au spus ei, si din fabrica si nu stiau pe care s-o interpreteze. Mi-au spus sa revin daca situatia se repeta. Le-am spus si despre LED-urile martor de la S&S si ECO, care se aprind aleatoriu si vor face comanda pentru a le schimba. Se schimba tot ansamblul odata.
        De problema cu clima (voleti blocati or something) despre care am retalat eu si DFA stiau si se afla in studiu la Dacia.
        Cred ca o sa scriu si un mail la VC, ca sa le spun de toate problemele ivite.
        Cred ca firmware-ul masinii e de tot kktu'.
        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

        Comment


        • Plauzibila treaba cu softul calculatorului. Treaba este ca momentan, probabil din lipsa de experienta sau training, orice defect apare este clar mecanic, in conditiile in care este cel mai avansat model, tehnologic vorbind. Nu prea concep cei de la Dacia ca ar putea fi din soft. Cel putin asta cred eu... Este la fel de posibil ca toate aceste mici sau mari probleme sa fie cauzate de un firmware cu bug-uri, inclusiv treaba cu gemurile, cu clima si componentele mecanice sa nu fie mecanic defecte. Adica am auzit de macara de geam defecta mecanic la masini cu 10+ ani de exemplu...Erorile "din fabrica" sunt prezente pentru ca probabil pe linia de montaj sunt testate in momentul montarii. Dar nu se mai face un scan final al sistemului la iesirea de pe linia de productie sa vada ce si cum si sa le stearga. Sunt erori care apar la masini tehnologizate in momentul schimbului de baterie de exemplu sau in caz de voltaj slab dar fara sa influenteze functionare... La fel de posibil este ca dupa aceasta curatare a erorilor, totul sa revina la normal...o avea ram putin calculatorul

          P.S: sunt din Bucuresti, daca cineva se afla intr-o impas prin oras sau in jur lui, ma poate anunta si il ajut cu palcere , mai ales pe caldurile acestea si perioada concediilor, ma gandesc ca sunt persone in tranzit care pot avea nevoie de ajutor.

          Comment


          • Originally posted by alex_991 View Post
            sunt din Bucuresti, daca cineva se afla intr-o impas prin oras sau in jur lui, ma poate anunta si il ajut cu palcere , mai ales pe caldurile acestea si perioada concediilor, ma gandesc ca sunt persone in tranzit care pot avea nevoie de ajutor.
            Frumoasa oferta. Bravo! Inca ai e speranta in tara asta...

            Da, problema e aproape sigur, IMHO, la firmware. Faptul ca si-a revenit complet din ambele situatii nu te duce cu gandul decat la asta. La fel si cu macaralele electrice: au fost schimbate dar problema tot se manifesta.
            Problema e ca pe caldurile astea daca n-ai AC (caci asta s-antamplat in afara de oprirea motorului) esti condamnat. Apoi, faptul ca nu merge MediNav-ul te vaduveste si de senzorii de parcare, camera marsarier, ca sa nu mai zis de... muzici.

            Practic, masina nu a fost imobilizata. Adica, tipul din clipul acela n-a spus totul. La rasucirea cheii pornea, mergea cateva secunde apoi se opreau motorul, clima si MediaNav, dupa care te invita sa calci ambreiajul. Cand calcai, pornea motorul :facepalm:, dar celelalte doua nu mai functionau. Trebuia sa deschizi geamul si sa respiri aerul de 45 de grade de afara...

            PS: apropo, chestiunea s-a manifestat la ~3000 km. Aviz amatorilor.
            Last edited by ursamajor; 3 August 2021, 10:58.
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • Pentru cei cu probleme, la linkul https://m.facebook.com/groups/726455...0011169713676/ se face un studiu pentru a vedea problemele noilor modele, apoi se va inainta catre vocea clientului lista in speranta ca le vom da de lucru si de gandit ca poate nu toti fac mailuri si anunta.

              Zi faina!

              Comment


              • Pai, aia pe-acolo vad ca isi prezinta masinile, chiar daca n-au avut probleme. Wtf? Nu, cred ca o sa folosesc metoda mea, email direct la VC.
                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                Comment


                • Este buna ideea de sondaj. Dacia nu o sa faca recall si poate doar asa ne dam seama ce lot/ perioada poate fi afectata de probleme. Am aruncat un ochi in fuga si un rezultat rapid al cercetarii - din ce am citit nu de la ei - majoritatea celor cu probleme au masini din Februarie - Aprilie, apoi poderea de persoane cu probleme scade pana in iulie aproape de 0. Este de urmarit.

                  L.E: din ce am inteles, nu o sa mai fie pauza de productie caracteristica industriei in August din cauza intarzierilor, deci trecerea in partea a doua a productiei de anul acesta o sa se faca din mers.
                  Last edited by alex_991; 3 August 2021, 12:22.

                  Comment


                  • A mea e din iulie. ;) Irelevanta clasificarea ta.

                    Si clipul video (manifestarea in descriere):
                    Probleme pornire@clima@MediaNav Logan 3 Comfort cu clima si MediaNav (+pachet Parking 2 cu toti senzorii si camera marsarier).La rasucirea cheii in contact m...
                    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                    Comment


                    • Cercetarea lu pește pă feisbuc are valoare zero pentru Dacia, repet , pentru că unii nu au înțeles nimic din episodul Easy-R: Mașina nu se repară pe forum și nici pe facebook adică O problemă nesemnalată/reclamată în reprezentanță/VC nu există.

                      Firmware-ul e de vină,
                      care firmware și din ce calculator sunt vreo 10 pe Logan III.

                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Exact asa ziceam mai sus. Fara VC, problema nu exista.
                        Ideea cu acea cercetare e ca poate se urneste lumea si anunta si ei la Dacia, nu doar 3-4 si restul "las` ca merge si asa"
                        Nu am nicio treaba cu acea pagina si acea cercetare, am aflat de ea acum cateva ore.

                        Originally posted by t0rquemada View Post

                        Firmware-ul e de vină, care firmware și din ce calculator sunt vreo 10 pe Logan III.
                        De ECM / ECU zicem/zic, caci acolo pare a fi problema. Ca restul de 9 calculatoarea de el sunt comandate.

                        Comment


                        • ECM aka injecție se ocupă doar de motor.

                          Că nu merge S&S (Stop&Start) s-au nu se autorizează ACCesoriile ține de UCH sau HFM (Card)

                          HVAC-ul (climatizarea automată monozonă) e autorizată tot de UCH, la fel și Medianav-ul
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Originally posted by ursamajor View Post
                            Au pus-o pe tester, s-au uitat ca viteii la poarta noua si au decis sa stearga toate erorile, fiindca erau multe, au spus ei, si din fabrica si nu stiau pe care s-o interpreteze. Mi-au spus sa revin daca situatia se repeta
                            Viteii aia stiau ca, in cazul in care se pune diagnoza si se detecteaza erori, ele trebuie investigate si documentate. Asa ca au ales solutia tipica de schimbatori de piese - stergem si speram sa nu se mai seteze, ca ne dam de lucru si noi suntem comozi.
                            Replica - sunt erori setate din fabrica si lasate pentru posteritate - e pentru fraieri sa inchida gura si sa accepte faptul ca e Dacie si e inca un lucru pe care nu-l fac cei din fabrica cum trebuie, adica sa dea o rutina amarata de stergere. Se vedea foarte simplu daca era sau nu eroare setata din fabrica.
                            Ca informatie generala, fiecare eroare are un timp cand s-a setat (da, o ora exacta, la secunda sau chiar milisecunda ), kilometrii cand s-a intamplat prima data ( daca este recurenta problema si nu s-a sters din memorie ), de cate ori s-a reprodus + multe alte informatii. Dar pentru asta, trebuie sa stii sa citesti in primul rand. Mai apoi, sa stii de unde sa citesti. Iar unele masini mai smechere au 2 zone de memorie, 1 accesibila pentru toti - client + service si 1 care poate fi citita doar de catre producator, putem spune chiar redundanta.

                            Comment


                            • Originally posted by ursamajor View Post
                              A mea e din iulie. ;) Irelevanta clasificarea ta.

                              Si clipul video (manifestarea in descriere):
                              Sandero Stepway, fabricat in 2 iulie. 1800km deocamdata. Tot deocamdata fara problemele descrise de tine / voi. Singura diferenta pe care o vad e ca avem acelasi UCH, dar al tau e lotul 1517, al meu 1529.

                              Va trebui sa bricolez ceva la cablurile acelea, jenant, risc sa le agat cu piciorul.

                              Comment


                              • Blocajul climei de care am pomenit mai sus ar putea să fie cauzat de:
                                1. - o diferență de temperatură prea mare între cea exterioară și cea dorită în habitaclu;
                                2. - instalația AC răcește puternic și face gheață inclusiv în compartimentul motor (pe conducte) și eventual și în interiorul aerotermei (pe vaporizator) - am observat că avea tendința de a arunca ceva picături de condens pe aeratoare (pentru că condensul nu prea mai picură sub mașină, din cauza gheții);
                                3. - gheața din aerotermă blochează funcționarea climei;

                                Gheața asta are nevoie de timp să se formeze, nu apare la drumuri scurte, chiar dacă afară e iadul pe pământ.

                                Gheața se topește relativ rapid și clima își revine.

                                În fapt, ar putea să nu fie un defect, ci mai mult o consecință a utilizării.

                                Faptul că în momentul "blocajului" aeroterma părea să plimbe prin aerotermă aer cald (care scăpa un pic și în habitaclu) putea să fie o încercare a climei de a scăpa de gheață (pentru că pe vaporizator ar trebui să fie o sonda anti-îngheț și când gheața este detectată compresorul trebuie să intre în pauză).

                                Acest blocaj nu m-ar deranja dacă nu ar fi durat atât de mult - adică clima părea să fii intrat în mod de "dezghețare" și nu mai ieșea din el - până nu am oprit de tot mașina și nu am făcut o mică pauză nu și-a revenit. La drumul de întoarcere blocajul nu a mai avut loc, de fiecare dată blocajul a apărut doar la dus...
                                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google