Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Și eu m-am obișnuit să o deblochez la plecare de la buton. Dar în orice situație am lăsat masina (loc plan, înclinat), daca pleci fără să o deblochezi, se simte că pleci la început cu rotile blocate pe spate. Ca sa nu mai zic daca pleci puțin mai tare de pe loc fara să o deblochezi, se simte chiar o smucitură. Eu am avut probleme pe la 1000 de km cand am lăsat ambreiajul, oprit fiind, și am scos centura în același moment, iar frana de parcare s-a tras în momentul când a intrat start-stop, și s-a tras incomplet. Am avut eroare în bord. Nu puteam sa o ridic de la buton, apoi s-a ridicat la plecare. De atunci nu am mai avut nici un fel de problemă cu ea, dar o ridic de la buton.

    Comment


    • Nu știu ce faceți voi, da' eu nu simt deloc nevoia de a atinge butonul care strânge/desface frâna de parcare - cu excepția situațiilor când opresc cu mașina la vreun semafor/trecere/etc. și drumul e înclinat și nu țin să-l orbesc pe cel din spate cu stopurile mele ținând piciorul pe frâna de serviciu... - așa că strâng manual frâna de parcare și stau cuminte și aștept să plec din nou, frâna de parcare se desface imediat ce ambreiajul se cuplează, ș.a.m.d....

      Chiar e foarte OK tot sistemul...
      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

      Comment


      • asa procedez si eu, insa frana de parcare se decupleaza doar in momentul in care misc masina/plec de pe loc. daca plec mai repede, face o smucitura, asa ca m-am obisnuit sa plec usor pana decupleaza. pot calca pana maine ambreajul, doar daca plec de pe loc se intampla

        Comment


        • Păi și de ce să pleci repede de pe loc? Ce obții dacă pleci în trombă? Te întreci cu cineva? Un ambreiaj schimbat mai devreme?

          EPB se desface pe cursa de ridicare a ambreiajului - te prinzi foarte repede cum se sincronizează cele 2 și plecarea de pe loc are loc fără nici o smucitură (cu excepția drumurilor strâmbe sau în rampă).
          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

          Comment


          • Ia uitati cheder de Jaguar....
            Seamana cu cel de la Logan 3?

            Screenshot 2021-12-03 205419.png
            Attached Files

            Comment


            • Originally posted by DFA View Post
              Păi și de ce să pleci repede de pe loc? Ce obții dacă pleci în trombă? Te întreci cu cineva? Un ambreiaj schimbat mai devreme?

              EPB se desface pe cursa de ridicare a ambreiajului - te prinzi foarte repede cum se sincronizează cele 2 și plecarea de pe loc are loc fără nici o smucitură (cu excepția drumurilor strâmbe sau în rampă).
              Plecare rapida, in sensul ca plec repede de pe loc, nu in tromba. frana nu se declanseaza la ridicarea ambreajului, ci doar in momentul in care se misca putin masina. pot sa ridic si sa las ambreajul pana maine, daca nu misc masina putin nu vrea. si cu spatele si cu fata, aceasi chestie. si plecat usor si putin mai rapid, tot se simte putin ca masina vrea sa plece insa este tinuta pe loc o fractiune de secunda.o sa fac o filmare sa se inteleaga.

              Comment


              • Cum adică "pot sa ridic si sa las ambreajul pana maine,"????

                În momentul când ai eliberat ambreiajul să pleci - păi mașina pleacă... Despre ce vorbim aici?

                Exact pe cursa de eliberare a ambreiajului se eliberează automat și frâna de parcare electrică. Deci cele 2 evenimente sunt simultane și exact cum spuneam mai sus - acea simultaneitate asigură o plecare de pe loc fină, fără smucire - cât timp mașina nu e oprită strâmb sau în rampă.
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • Originally posted by adi90 View Post
                  Volantul e cu masa dubla?
                  Zice că da,la Logan Eco-g 100 este cu masă dublă.

                  Comment


                  • Originally posted by playmaker831 View Post

                    Zice că da,la Logan Eco-g 100 este cu masă dublă.
                    Ambreiajul??? La un motor asa de mic?!?
                    La modelul meu, Tce 90 (fara Gpl) este simplu! Cel putin din ce m-am uitat si eu cu lanterna, ca necunoscator vorbesc.

                    Comment


                    • Așa zice colegul care a schimbat pe garanție, zice că la reprezentanță a mai auzit că au schimbat și furnizorul (producătorul) turbinei,eu asta am discutat cu colegul, dacă e cineva pe forum care știe mai bine și poate să confirme sau să infirme ceea ce zic,este binevenit.

                      Comment


                      • Volanta la motorul de 1l e cumva 123114899R (apare ca piesă de schimb pe Clio V și Duster)? Din poze îmi pare simplă - o bucată de fontă(?) pe care e fixată coroana dințată pentru pornire.
                        Attached Files
                        Last edited by otsdr; 6 December 2021, 16:20.

                        Comment


                        • Originally posted by ursamajor View Post
                          Mergi la service, ai gandit bine, nu e normal. Am cca. 9.600 km, majoritatea pe GPL si n-am intalnit asa ceva. Alimentezi cumva de la statii mici, particulari?
                          Am alimentat de cca 2 ori in ultima perioada de la un particular (asa m-au dus drumurile si era singur in zona). Am alimentat de apx o saptamana de la Rompetrol si se pare ca nu mai am probleme. Multumesc
                          Ma voi duce totusi la service pt a elimina orice suspiciune.

                          Comment


                          • Originally posted by cioba View Post
                            ..........S-a mai lovit cineva de aceasta problema?
                            Ca și cauză probabilă - mizerie strânsă în filtrele GPL, mai ales în cel de fază lichidă (care se schimbă mai rar...). Poate că prin instalație mai e și altceva decât GPL, adică ceva apă condensată și care la rece se comportă diferit față de GPL.

                            Dacă după schimbarea filtrului de fază lichidă motorul tot trece în sarcină pe benzină atunci trebuie investigat mai mult - adică pus diagnoză pe mașină în mișcare.
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • Salutare grup, am alimentat cu GPL numai de la Petrom, foarte mulțumit, acum câteva zile am schimbat cu Rompetrol, mașina se comportă la fel de bine, acum chiar sunt în dilemă la care firmă să rămân cu alimentarea!

                              Comment


                              • Trebuie sa alegi una neaparat?
                                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google