Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc pentru raspuns.
    Ai dat detalii despre GEPDA si le-am citit. Vroiam sa fiu sigur. Pentru ca trebuie sa am "munitia" pregatitita in service. Pentru raspunsul " asa fac toate" sau "nu este nici o problema".
    Sper sa am timp sa o rezolv.
    Doream doar o confirmare practica ca directia devine mai rigida, ferma odata cu cresterea vitezei. Teoretic asa ar fi.

    Comment


    • Doar că la tine e k9k626(dCi) cu S&S deci ai tensiune variabilă în instalație funcție de baterie
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Acum chiar sunt dator. Si eu i-mi onorez datoriile. Voi gasi cat de curand modaliatatea.
        Multumesc mult pentru timp si ajutor.
        Stima si respect.

        Comment


        • Originally posted by t0rquemada View Post
          Doar că la tine e k9k626(dCi) cu S&S deci ai tensiune variabilă în instalație funcție de baterie
          Am acest model şi mie mi se pare că direcţia e prea rigidă la manevrare de pe loc sau viteză mică. Să înţeleg din răspunsul tău că poate fi din cauza bateriei, cum poate fi rezolvată problema asta?

          Comment


          • Prea rigidă față de ce, manevrare cu motor pornit că doar așa poți testa prezența asistenței GEPDA - asta pe lângă țiuitul din stânga față
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Pana la urma sa nu uitam ca aceasta servodirectie nu este 100% electrica cum am inteles ca ar fi la noul Duster, ci este hidraulica cu pompa electrica. La GEPDA, volanul, pe loc sau la viteze mici se manevreaza ceva mai greu ca la cele complet electrice si din cate stiu porneste cu o foarte mica intarziere la rotirea volanului, dar mai usor decat la cele complet hidraulice. Avantajul se vede la viteze de peste 60 km/h cand directia se intareste, adica se reduce asistenta. Daca ma insel si nu am inteles eu corect ce inseamna aceasta GEPDA va rog sa nu ezitati sa ma corectati.
              Daca este liniste deplina afara o sa auziti un tiuit la motor cand rotiti volanul. Cand acesta este nemiscat, dupa un timp scurt tiuitul inceteaza.

              Comment


              • Acum pare ca la mine e o anomalie evidenta. Serovodirectia a fost atunci foarte rigida(in zona 0-50 km/h parea ca si inexistenta - trebuia un efort foarte mare sa rotesti de volan) in acele doua saptamani. Tiuitul pompei se auzea foarte tare. Fiind in primii kilometrii am evitat chiar si rotirea volanului la maxim. Apoi dintr-o data "si-a dat drumul". Indiferent de viteza are aceeasi intensitate (asistenta). Volanul se roteste foarte usor. Are acelasi raspuns si la 0 km/h la 50 km/h si la 130 km/h (aici devine deranjant daca mai adugam Cx-ul si suspensia moale). Am incercat si ECO on-off, S&S on-off. Nu am remarcat diferente. Iar acum acel tiuit trebuie sa "ciulesti" urechea sa-l auzi.
                Sper sa am timp sa ajung in service. Cu ajutorul vostru am un punct de plecare pentru a sustine o problema de garantie. Voi incepe cu tensiunea de alimentare a pompei, variatia presiunii functie de viteza. Apoi sa gaseasca ei cauza si sa rezolve. As fi chiar dispus chiar sa si platesc (asta daca nu am fost atunci cand trebuia) dar sa am servodirectia in parametrii la viteze mari. Am vrut confirmarea faptului ca variatia asistentei servodirectiei functie de viteza este evidenta si se simpte diferenta raspunsului directiei, pentru ca uneori perceptiile sunt diferite.
                Multumesc pentru ajutorul oferit.
                Last edited by Gil26; 28 May 2018, 11:45.

                Comment


                • Cu cat ai veza mai mare, cu atat necesitatea asistentei este mai mica. Practic, la 60-80Km/h nu simti diferenta intre o masina cu asistenta si una fara asistenta (la mers normal ma refer). Prin urmare, daca nu scadea asitenta...directia devena tot mai moale. Nu's de ce dar am senzatia ca peste o anumita viteza, asitenta este 0

                  Comment


                  • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                    Daca ma insel si nu am inteles eu corect ce inseamna aceasta GEPDA ..
                    Grup Electro Pompă Direcție Asistată
                    Attached Files
                    Last edited by t0rquemada; 28 May 2018, 14:40.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Originally posted by t0rquemada View Post
                      Prea rigidă față de ce, manevrare cu motor pornit că doar așa poți testa prezența asistenței GEPDA - asta pe lângă țiuitul din stânga față
                      Bineînţeles că manevrare cu motor pornit, comparaţie cu alt logan acelaşi model ca al meu (al unei rude) şi comparativ cu dci-ul vechi pe care l-am avut(L1)

                      Comment


                      • Asta am observat si eu(rigiditatea parca prea mare a volanului la peste 20km/h), de cand am masina. Poate unora le place sa fie asa dar eu cred ca daca as folosi masina sute de km zilnic, seara as avea febra ca tractoristii pe vechile tractoare. Asa cum am mai zis, pana cam pe la 20 km se misca foarte foarte usor, iar apoi este foarte tare, cel putin pt gustul meu.

                        Comment


                        • " De gustibus non est disputandum" Multi se plang si nu isi doresc un volan "moale" la viteze mari. (Dar 20 km/h e cam devreme?)
                          Last edited by Silica; 28 May 2018, 22:43.

                          Comment


                          • Ia treceti voi pe l1 fără servo...

                            Iar rigiditate mare fără servo... Aveti pe moto...

                            Comment


                            • Pentru ca de la mine a plecat asta, ar trebui sa fac cateva precizari.
                              Inainte sa devin membru al forumului am remarcat probabila problema. Am cautat pe internet si nu am gasit rapuns (inclusiv pe acest forum). Apoi devenind user nu eram decis pe ce topic sa pun intrebarea asta deoarece sunt constient ca este un caz aparte.
                              Am condus cateva modele de masini si stiu ca rapunsul servodirectiei este diferit de la una la alta. Dar indiferent de "fiare" cel putin la doua lucruri nu am facut compromisuri: frane si directie.
                              La actuala masina este clar ca acum servodirectia nu depinde de viteza. Am multumit pentru raspunsurile primite si ajutor. M-am lamurit. Nu vreau sa creez o polemica.
                              In afara de asta nu am alte probleme tehnice. Masina se comporta impecabil.
                              Nu stiu cum sau mai ales cand (in perioada urmatoare este sigur ca nu voi avea timp) o voi rezolva. Dar in mod cert voi posta rezultatul.
                              Last edited by Gil26; 29 May 2018, 17:50.

                              Comment


                              • Gil...
                                Eu pot sa zic, din experienta mea, dupa ce am condus L1 fara servo 8 ani
                                1. Cat amc ondus L1 nu am avut probleme cu lipsa servo. E drept ca nu viram pe loc (iar asta nu facea decat bine).
                                2. Am condus pe distante scurte si alte masini(in special Renault). Servo se misca mai usor la viteze mici. La viteze mari nu am bagat deseama.
                                3. Cand am trecut de pe L2 pe L1, m-am dat jos din masina pentru ca am crezut ca am pana. Pur si simplu imi era greu sa conduc, fiind dezobisnuit de forta pe care trebuia sa o aplic volanului.

                                Totusi, la L1 si L2 e ceva diferit: ambreiajul care se apasa mult mai usor fata de Renault (Clio si Megane, an 2016). Mereu cand am urc la volan mi se pare inconfortabil. Cand revin pe L, mi se pare ca sparg pedalierul, apasand ca taranul.
                                Cred ca Torque ne poate lamuri de diferente.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google