Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacă tu zici! Scoate termostatul, atunci sta în 50.

    Comment


    • @ aris86, probleme cu fluctuatia aceea foarte scurta intre 3/4 liniute si temperaturi de 96-98 grade( tot prin OBD2 masurate) au mai fost. Si nu neaparat termostatul a fost cauza ci contactele masa (TdB, motor, baterie) sau chiar si senzorul temperatura (temperatura de pe injecție și cea de pe TdB trebuie sa coincida si se verifica prin diagnoza). Doar info.
      Last edited by Gil26; 21 September 2020, 23:04.

      Comment


      • Am făcut azi un drum pana la Măgurele, apa oscila între 88-92. După 30 de minute de mers a început sa stea mai mult la 94-95 și din când în când sa mai ajungă la 90. Apoi am ajuns acasă, la relanti 95 grade și am oprit motorul și a ajuns la 99 grade și a pornit gmv.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Gil26, merci, o sa verific.

          Comment


          • Aici vorbim de Logan II nu Logan I, deci toată problema expusă nu există, ai senzor tempertură motor independent de masă controlat de injecție care dă informația de temperatură pe CAN, adică temperatura din injecție = temperatura de pe TdB - puțină atenție nu strică.

            @Heger: Început de rateruri, bujii și/sau reglaj culbutori dacă ai depăsit 30000km de la ultimul reglaj (ai gpl pe ea)
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Oare la LoganII nu sunt probleme cu "masele"? (nu stiu, intreb doar). Interesant si "saritul" temperaturii intre 3/4 liniute la 1-2 secunde.

              Comment


              • Am întâlnit... cercetarea se face pe cont propriu.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Originally posted by aris86 View Post
                  Am făcut azi un drum pana la Măgurele, apa oscila între 88-92. După 30 de minute de mers a început sa stea mai mult la 94-95 și din când în când sa mai ajungă la 90. Apoi am ajuns acasă, la relanti 95 grade și am oprit motorul și a ajuns la 99 grade și a pornit gmv.
                  Functionare corecta . Este normal ca dupa oprirea motorului temperatura sa creasca si sa porneasca ventilatorul . Apa (agentul) nu mai circula prin radiator iar temperatura creste . De asta este indicat ca dupa o functionare sustinuta a motorului sa ramana la relanti pentru 2-3 minute ( face bine si la turbina).

                  Comment


                  • Ieri am mai mers prin București, primele 25 de minute apa stă în jur de 90 de grade, după aceea începe să sară de la 89 la 94-95 de grade și la ralanti ajunge la 99 grade, după care pornește gmv. În ultima perioada am observat ca după fiecare drum pornește gmv, ceea ce înainte nu se întâmpla acest lucru.
                    Furtunul de la motor care merge în radiator este fierbinte.
                    Am găsit acest termostat

                    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.

                    Comment


                    • Eu daca nu am indicator de temperatura si nici nu stiu ce înseamnă GMV si am gpl din fabrica cu 40000 km, habar nu am de culbutori, patesc ceva la masina?
                      GMV e ventilatorul acela puternic? Il auzeam pe canicula, acum nu am mai auzit.

                      Comment


                      • Nu ai treaba cu reglaj culbutori la 0.9 TCe, sunt hidraulici.
                        GMV e ventilatorul de pe radiator.

                        Comment


                        • GMV = grup motoventilator - abrevierea motoristilor.

                          Comment


                          • Originally posted by iatagan View Post
                            Eu daca nu am indicator de temperatura si nici nu stiu ce înseamnă GMV si am gpl din fabrica cu 40000 km, habar nu am de culbutori, patesc ceva la masina?
                            GMV e ventilatorul acela puternic? Il auzeam pe canicula, acum nu am mai auzit.
                            Depinde din ce an este mașină, poți activa temperatura în TdB.

                            Comment


                            • Azi am schimbat termostatul, totul a revenit la normal, ca situația de dinainte. Termostatul a costat 66 de lei (calorstat by vernet) și manopera 131 de lei la reprezentanță Dacia.

                              Comment


                              • Poate ma ajuta cineva cu o informatie/recomandare in ceea ce priveste ambreiajul la Logan 2 dci si anume :
                                -la pornirea de pe loc mai precis lasarea pedalei ambreiaj momentul in care cupleaza viteza incepe sa trepideze (tremure) exact cum li se intampla celor incepatori care fac scoala de soferi.
                                Care poate fii cauza ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google