Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai dreptate, de aceea le-am comandat, se aduna mizeria. Acum o poți curăța imediat. Procedura de cumpărare este simplă. Cam în 10 zile au venit. Așa este, transportul este mai mult decât piesele, din păcate. La Poșta Vamală am mai plătit cam 70 de lei (am dus factura reală). Am folosit vopsea antifonică. Peste ea am dat cu încă un start, cu un spray (care este mai gros): https://www.emag.ro/spray-antifon-ca.../pd/D9H5LBBBM/ (nu știu dacă am voi să pun adresa site-ului). Tot așa am pus și pe carenaje (am pus și ”STP”). Nu se mai aude apa, nu se mai aud pietricelele, am izolat toată zona roților. Dar, pe autostradă, tot se aude zgomotul. Plus că cel mai mult se aude de la ferestre (mă gândeam dacă, poate, ajută dacă montez folii pe ele (poate cele anti-efracție?, care, din păcate, sunt cam scumpe). A, am primit, cu plasticele pentru interior, și un cheder care se pune în exterior la parbriz, sus, cum are ”Dacia Logan 1”(acesta: https://www.aliexpress.com/item/Wind...959041121.html).

    Comment


    • Mi se pare interesanta optiunea. S-au suprimat exact zgomotele de care un sofer ar fi interesat: apa care balteste si este proiectata de roti in elemente de caroserie poate produce acvaplanare, deci cand apare zgomotul, este bine sa stii ce faci (sau ce sa nu faci); apoi pietrele aruncate iar indica un drum cu probleme de aderenta.
      Last edited by gecmc94; 28 March 2019, 22:33.

      Comment


      • Glumatata (BG). Interesanta perspectiva. Ma intreb cum s-or descurca cei cu merzane s.a. in care nu se aud zgomote de motor si de rulare.
        Parafrazez un banc mai vechi cu soferul care a facut accident coborand din masina in plina viteza. A crezut ca i s-a oprit motorul si a coborat sa vada ce are.

        Comment


        • Cine mai este nemultumit de slaba antifonare a masinii, ar trebui sa inteleaga ca de fapt e o masura de siguranta. Deci, inca o stea NCAP pentru Dacia.

          Comment


          • Soferul unei limuzine Porsche are la dispozitie zgomot de 70 dB ca sa observe acest lucru.

            Road test
            The test area of Porsche’s research and development center in Weissach includes a skidpad with the possibility to flood a part of the outer driving lane. As shown in picture 3.17, the water runs over the lane and gets banked up on the inner side of the circle until a part of the inner lane is flooded approximately 20 mm high. The rest of the circle is only run over by water which results in a water level lower than 10mm
            In a first test run, the splash water noise in relation to vehicle velocity is investigated. The limousine is driven at 50 km/h, 60 km/h, 70 km/h and 80 km/h through the different water levels. Due to safety reasons it is not possible to drive with 80 km/h through the deep water since the vehicle starts aquaplaning. Figure 3.21 shows the octave analysis results.
            publications.lib.chalmers.se.png
            http://publications.lib.chalmers.se/...450/183450.pdf

            Limuzinele studiate sunt: Audi S7, Audi A8L W12, BMW 640i, BMW 550i, BMW 730d, Mercedes CLS 350, Lexus GS450h, Bentley Mulsanne.
            Intr-o traducere aproximativa, masinile respective au fost testate pe o pista de test de la centrul de cercetari Porsche, care are o banda udata cu mai putin de 1 cm de apa si banda de langa cu 2 cm de apa. Si se analizeaza sunetul produs de pocnetul apei proiectate in carcasa rotilor atunci cand masina circula cu 50, 60, 70 si 80 km/h. Cu linie punctata, albastra este masina cu 70 km/h pe apa de 2 cm. Aproape 70 dB fata de 55 dB la 50 km/h pe apa de 1 cm. Cercetatorii spun ca nu au putut merge cu 80 km/h pe apa de 2 cm deoarece se producea acvaplanarea. Deci mergeau la limita cu 70 km/h iar zgomotul ajunsese la niste cote alarmante pentru sofer.
            Last edited by gecmc94; 29 March 2019, 00:50.

            Comment


            • Ca termen de comparatie, 68-70 dB este zgomotul produs de un aspirator din clasa medie (un Electrolux, de ex) sau o masina de spalat tot din acea clasa.

              Comment


              • Aveți dreptate, nu m-am gândit la așa ceva, am vrut doar să fie mai multă liniște (oricum, pe autostradă, la viteze de peste 80 de km/h) tot se aude zgomotul de rulare, oricât am izolat. Cu ajutorul (mulțumită lui) t0rqurmada (Bogdan) am instalat toate la mașină. Pun poze cu câteva lucrări. Nu aveam ferestre electrice spate, cu ajutorul lui t0rquemada am pus butoanele pe uși, cât și unde era locul lor inițial (tunelul median). Și cele de pe spate sunt cu impuls (toate cele patru butoane din spate). Bogdan le-a făcut ca să mai aibă puțin curent după ce scot cheia, ca să se ridice automat atunci când se închide mașina din butoanele cheii (mai au curent cam 2-3 minute), să nu stea tot timpul ”sub tensiune” (măsură de siguranță cu care a venit Bogdan, foarte bună). Sunt foarte mulțumit. LED-urile se pot schimba din telecomandă (intensitatea, culoarea...etc). Sunt luate de la ”RDA Group”. Firul luminos a fost legat și la butonul de blocare a ferestrelor spate, de acolo le pot stinge.
                Attached Files
                Last edited by Danis702000; 30 March 2019, 01:29.

                Comment


                • Originally posted by gecmc94 View Post
                  Ca termen de comparatie, 68-70 dB este zgomotul produs de un aspirator din clasa medie (un Electrolux, de ex) sau o masina de spalat tot din acea clasa.
                  Si tot ca termen de comparatie, este nivelul de zgomot al masinii din semnatura, cu antifonarea stock, pe drum uscat si drept, la cca 70 km/h , cu anvelope de vara. Daca drumul urca si creste sarcina motorului, se duce pe la 78dB.
                  ​Pe ploaie sau la viteza mai mare, nu am avut posibilitatea, dar sigur e mult mai mare. Intram in zona de dreptate a celor care le-au poreclit rasnite (85dB). Pe autostrada cred ca si drujba poate fi luata in calcul.
                  Dar avem siguranta ca diferenta de dB pe carosabil ud va fi sesizata. Chiar si cu antifonare suplimentara.
                  ​​​

                  Comment


                  • Dumnezeule, ce suntem obligati sa induram !
                    Cei care lucreaza in medii zgomotoase,gen presaj(ambutisare) etc, cred ca le tiuie urechile in Logan la 130Km/h pe autostrada, sau coboara, crezand ca s-a oprit motorul, ca sa citez un coleg.
                    Last edited by alex1ioan; 30 March 2019, 10:02.

                    Comment




                    • ps :propun folosirea antifoanelor dedicate pe tot parcursul calatoriei.

                      Comment


                      • Intradevar este destul de slab antifonata asta în comparație cu L1 dar nu este chiar așa mare tragedie se poate trai cu asta . Cine are timp si pasiune de bricolat poate aduce îmbunătățiri in privinta asta. Pana la 100-110km nu e deloc deranjant si depinde mult de starea drumului

                        Comment


                        • Eu zic ca e mai bine antifonata decat l1

                          Comment


                          • Mie nu mi se pare deloc mai antifonata decat L1. Fiecare simte si percepe in felul lui. Nu te contrazic

                            Comment


                            • Cel mai bine am facut comparația pe un drum de placi de beton la o viteza de 70-80km/h cu rotile de vară era un zgomot pronuntat ca si cum ai fi mers cu un geam usor deschis sau o usa neinchisa bine se auzeau foarte pronuntat rotile pe asfalt pe cand la L1 acelasi drum același condiții nu se auzea așa

                              Comment


                              • Antifonarea generala a lui Loganului/Sandero 2 fata de L1 este in mare cam aceeasi (adica trenul de rulare se aude cam la fel). La generatia a doua senzatia mea este ca zgomotul motorului in habitaclu este mai redus la a doua generatie. Nu stiu cum se aude motorul in interior la un Logan Diesel de generatia a doua dar stiu cat de infernal de zgomotos putea fi Loganul Diesel din 2010.

                                Cat despre comparatiile facute cu alte masini, concluziile trageti-le singuri de aici:

                                Last edited by gabrieln1960; 30 March 2019, 15:03.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google