Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se pot niste poze mai detaliate cu chederul in jurul usilor si un link cu modelul? Multumesc

    Comment


    • Originally posted by gecmc94 View Post
      Orice masina cu geamuri negre arata naspa. Rau de tot. Mafiozo-style. Pompe funebre - style. Pur si simplu trezeste neincredere, lipsa de transparenta, suspiciune. Imi pare rau, arata oribil.
      Aici tine de placerea fiecaruia. Eu am pus folie cu transparenta 5% si protectie UV 100%, a fost cea mai scumpa insa crede-ma ca imi place enorm cum se vede din exterior iar din interior se vede ok. Tine de gustul omului, pana acum doar pe seful meu l-am mai auzit ca i se par inutile si ar trebui sa sa fie ilegale pe motivul ca "ce ai de ascuns de trebuie sa iti intuneci geamul?" . Pai eu am copil mic, la drum mare clar trebuie sa adoarma altfel nu ne intelegem cu ea, folia blocheaza exact razele alea prea puternice.

      Pe fata nu mi-as pune niciodata.

      Comment


      • Stilul descris mai sus este valabil pentru cei care au toate geamurile negre ba mai mult unii mai au și pe parbriz.
        O folie legala chiar și pe geamurile de fata care este foarte transparenta aproape insesizabila aduce numai beneficii utilizatorului si chiar dau foarte frumos pe masina indiferent de culoare. Aici bineînțeles fiecare cu gusturile lui si nu se discută.
        In privința chederelor aplicate pe usi este o idee foarte buna si cred ca ajută mult pentru insonorizare cât și pentru a împiedica patrunderea prafului. Soluția asta a fost aplicată și la Dusterele model vechi doar pe variantele 4x4.

        Comment


        • Originally posted by Gaby20045 View Post

          Aici tine de placerea fiecaruia. Eu am pus folie cu transparenta 5% si protectie UV 100%, a fost cea mai scumpa insa crede-ma ca imi place enorm cum se vede din exterior iar din interior se vede ok. Tine de gustul omului, pana acum doar pe seful meu l-am mai auzit ca i se par inutile si ar trebui sa sa fie ilegale pe motivul ca "ce ai de ascuns de trebuie sa iti intuneci geamul?" . Pai eu am copil mic, la drum mare clar trebuie sa adoarma altfel nu ne intelegem cu ea, folia blocheaza exact razele alea prea puternice.

          Pe fata nu mi-as pune niciodata.
          Eu nu ma gandesc la "ce ai de ascuns". Problema mea personala in trafic apare atunci cand vreau sa ies de pe o straduta si nu vad masinile care vin din cauza foliilor dense de pe masinile parcate. Sau nu pot vedea masina a doua din fata cand pune frana ca sa incetinesc/franez si eu. In Bucuresti unde e bara la bara e indicat sa te uiti la a doua masina, nu doar la prima ca sa poti sa incetinesti din timp.
          Mi-as pune si eu folie, nu ma intelege gresit dar nu pe cea mai intunecata.
          Cat despre copii, inteleg perfect avantajele.

          Comment


          • Situație similară este și în cazul dubelor, mașinilor mari...nu vezi în față...

            Și eu o să pun foile pe geamuri...avantajele sunt multiple.
            Mai bine dau 300-350 pe folie decât 100-150 pe parasolare.
            Logan 0.9 TCe 2018

            Comment


            • Originally posted by bogdan_cj View Post
              Se pot niste poze mai detaliate cu chederul in jurul usilor si un link cu modelul? Multumesc
              Poze mai detaliate maine pot pune, iar chederul este cumparat din dedeman, este auto adeziv, si este pe la 3 lei si ceva metrul liniar

              de folia de pe geamuri sunt foarte mulțumit, este cu transparenta 15 % , iar pe fata am folia cea mai transparenta, doar pentru protectie la uv.
              sunt studii cum ca soferul este afectat la uv în timpul condusului, deoarece geamurile mașinii au protectie la uv foarte slabă, în afară de parbriz care sta bine la capitolul acesta
              Last edited by panselin4; 5 April 2019, 21:33.

              Comment


              • Panselin, ai oarecum dreptate despre protectia "mai" slaba (dar nu foarte slaba) a geamurilor. Insa nici nu trebuie sa treci in paranoia. Daca esti tirist, sofer profesionist, da, ai nevoie de folie. Daca faci un drum saptamanal si te bate 2-3 ore soarele prin geamul lateral ... scuza-ma dar este un fleac. O ora in parc la soare in tricou si pantaloni scurti si pielea ta primeste de cateva ori mai multe radiatii decat cele prin geamul lateral. Soferii profesionisti care au geamuri mari si merg mai ales extraurban unde nu au umbra cladirilor, acestia au nevoie de precautii. Radiatiile UV ajuta la fixarea calciului, au tot felul de beneficii, mai ales cand sunt atenuate de geamul lateral. Insa sunt si putini oameni care au o sensibilitate puternica la radiatii UV (chiar fac reactii alergice).

                PS: pot cita studii medicale care arata ca UVB sunt respinse in proportie de 60-70% iar UVA undeva pe la 50% de un geam lateral simplu, nelaminat.
                Last edited by gecmc94; 5 April 2019, 22:43.

                Comment


                • PPS: daca vrei sa faci ceva pentru sanatatea ta in privinta UV, renunta la plaja la mare, orice fel de mare sau piscina

                  Comment


                  • Pe lângă protecție, folia atenuează (puțin) și din zgomotul de afară? M-ar interesa dacă folia reduce, chiar și puțin, zgomotul din exterior. Am înțeles că cea anti-efracție este ceva mai groasă și atenuează și din zgomot (nu mă pricep, spun doar din auzite).

                    Comment


                    • Nu cred ca atenuează nimic. Nu are cum sa o facă. Unde sa se piarda din vibratiile aerului?

                      Comment


                      • "PS: pot cita studii medicale care arata ca UVB sunt respinse in proportie de 60-70% iar UVA undeva pe la 50% de un geam lateral simplu, nelaminat."

                        exact cum zice colegul, uva care este nociv este blocat în proporție mica , chiar sub 50%, acea valoare este o medie a masinilor de pe piata sua

                        stiu ca razele solare au si beneficii, dar nu mi fac griji ca nu am sta destul la soare,în park de exemplu, si cand mergem pe afara
                        ideea este ca in soare afară nu stăm la orele prânzului vara când nu este recomandat, însă în masina este foarte probabil sa circulam, si asa ne bombardeaza razele nocive ale soarelui de pranz

                        băieții de mi au montat ziceau ceva ca atenuează si din zgomotul exterior, am si citit ceva in sensul acesta
                        acum la mine este clar mai puțin zgomot în masina din exterior, dar este cumulat cu buretele însonorizant de pe fata de usa si cu chederele suplimentare montate pe portiere
                        Last edited by panselin4; 6 April 2019, 08:35.

                        Comment


                        • Pentru a fi mai exacti
                          UVA average percentage of side-window blockage, which was 71% (range, 44%-96%)
                          Procentul minim gasit a fost de 44%.


                          De aici si pana la afirmatia ca asta produce efecte pe termen lung este hazardata, ca sa nu spun mincinoasa. N-as da credit fabricantilor de folii.
                          uva.png
                          In poza atasata se pot vedea masuratori ale radiatiei UVA. Spre deosebire de UVB care creste foarte mult in timpul pranzului, UVA este cam constanta pe tot timpul zilei. Doza de radiatie este mai mare catre poli decat la Ecuator. Deci, cu alb avem cantitatea de UVA vara, dimineata, la pranz si dupa-amiaza. Ea creste dar relativ putin comparativ cu cresterea UVB in timpul zilei. Ei bine, cu negru este cantitatea de UVA care trece prin coroana unui copac, masurata deci in umbra unuia in timpul verii. Daca vara la pranz ai avea o radiatie de 40, in umbra unui copac ai fi expus la circa 12 W/m2. Daca geamul lateral al Daciei blocheaza 50% (minimul gasit prin masuratori in America pe masini de toate bugetele, si scumpe si ieftine), am ajunge la un nivel de radiatie de 20 W/m2 care este mai mic decat cel primit de organism in timpul iernii de la soare (sau prin nori) care este de 25. Deci, prin geamul lateral al masinii am fi expusi la jumatatea distantei dintre cantitatile primite iarna si cele primite daca am sta in umbra unui copac.

                          Comment


                          • Pentru un bebeluș , care are pielea mult mai sensibilă, este mult mai importantă protectia la radiații decât la un adult
                            protectia suplimentara este binevenită indiferent de situatie pana la urma

                            plus eficienta ac ului se va simti mult mai bine

                            Comment


                            • Asta cu AC-ul nu o cred. Si spun pentru ca am experienta proprie dar la geamurile de acasa. Am instalat prima data folie pe interior de la Gila (dupa cum am aflat ca sunt si cele auto, am intrebat aici pe forum daca exista folii pe exterior si mi s-a spus ca toate sunt pe interior). Si am constatat efectul deja stiut si documentat pe net. Radiatia infrarosie este intr-o proportie destul de mare si absorbita de catre film iar caldura este pe interiorul geamului. 7-8 ani mai tarziu am platit mai mult, mult mai mult si am pus folie de exterior. Diferenta este enorma, nu suporta comparatie. Asta este cu adevarat folie, mizeriile puse pe interior sunt tepe.

                              Comment


                              • Si pentru ca sa trimit si la stiinta, nu mituri, http://www.fsec.ucf.edu/en/consumer/...dows/films.htm
                                spune ca cele mai multe filme de geam chiar si azi convertesc spectrul luminii in caldura pe interior si fac mai multa caldura decat ar trebui.
                                In the past, and in many cases still today, after-market films blocked more light than heat. Consequently, if they were dark enough to protect an interior from strong direct solar radiation, they also tended to make the room rather dim in appearance. With such films, the visible transmittance (VT) value was lower than the solar heat gain coefficient (SHGC), opposite from what is wanted in most U. S. climates. In worst cases, the window was so dark that you had to turn the electric lights on in the daytime to see properly, and you still had to suffer the consequences of excessive heat gain! Such films are still available, but should seldom be used in hot climates. Be careful to avoid them when you can.

                                The old-technology films are characterized by accomplishing their solar heat gain rejection through absorbing the whole solar spectrum, preventing its direct entry into the home. The problem is that the film heats up a lot and, when applied to a single pane of glass or the inner pane of a double pane window, most of their heat is conducted, radiated, and convected to the interior of the building, making the room hotter than it should be. This defeats the purpose of the film, to reduce solar heat gain, because much of the incident solar heat still enters the room.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google