Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In ce regim a fost folosita? Urban? Daca da cat de aglomerat? Cat % din timp?
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Nu intr-un oras foarte aglomerat , mai mult extraurban . Orasele foarte aglomerate doar in vacanta.
      Dar nici eu nu am folosit masina mult in trafic urban . Intamplare fericita distanta pana la serviciu o fac "per pedes..." deci nu am uzat ambreiajul pe distante scurte si in regim de tr.I-II- si retur si totusi la cca. 5000 km au aparut vibratiile.

      Comment


      • Da, si voi aveti dreptate, 10 ( hai poate o suta ) nemultumiti si citeva zeci de mii de utilizatori care sint ok cu masina easyR, chiar-si-asa, poate nu e vina masinii, asta e o buna intrebare ... !

        Comment


        • Totusi, pe toate forumurile, franceze, nemtesti, rusesti, sunt atatia care au probleme. Daca ar fi fost cazuri izolate, ar fi venit mai multi sa zica ca lor le merge perfect. De asemenea, la cei cu probleme s-ar fi remediat defectiunea prin diversele schimburi de piese, calibrari sau actualizari de soft.

          Comment


          • Atunci cum explici faptul ca automata a fost scoasa mult mai repede din vânzare afară? De exemplu în Austria a fost scoasa încă de la începutul anului trecut. Eu când am fost în aprilie sa ma interesez nu mai era la vânzare.
            Și majoritatea celor de pe pagina de Facebook a Daciei în Austria întrebau de cutia automata!

            Comment


            • Originally posted by george.sce View Post
              Da, si voi aveti dreptate, 10 ( hai poate o suta ) nemultumiti si citeva zeci de mii de utilizatori care sint ok cu masina easyR, chiar-si-asa, poate nu e vina masinii, asta e o buna intrebare ... !
              Prin excludere este fina soferului. Gresit . Cutia easy-r nu-ti permite sa gresesti , chiar in modul manual . Nu permite nici supraturarea , nici subturarea si nici schimbarile aiurea a treptelor asa cum se intampla la manuala de unii dintre soferi. Cauzele incep sa fie tot mai subtile .
              O alta constatare . Cei care nu au probleme nu intra pe forumuri pentru lamurirea problemelor iar cei care sunt atehnici n-au curiozitati.

              Comment


              • Uite ce vreau sa spun, eu ma dau exemplu pe mine, ~700 mii km in 16 ani de permis facuti exclusiv pe cutie manuala, cum crezi tu ca as reactiona eu la un eveniment rutier neprevazut in trafic avind o cutie automata ? Ce ar face piciorul sting, ar incerca involuntar sa apese ambreiajul gasind prima pedala cea de frina, acelasi lucru l-ar face si piciorul drept, si dreptul si stingul cautind sa apese simultan aceesi pedala ! Asadar parerea mea, trebuie sa invatam de la inceput de la prima lectie de condus cu un instructor specializat in automate. Cum e corect la automata, cu ce apasam frina, cu piciorul drept si stingul il lasam somer sau stingul frina si dreptul doar acceleratia, ca pilotii de raliu ? Uite asta chiar nu stiu, te rog. Cum sa conduc eu o astfel de masina, dupa mult timp de condus manuala eu cred ca este destul de complicata adaptarea pe automate, altfel daca nu facem vreo isprava nedorita in trafic sigur mecanica masinii va avea de suferit. Tot sigur as fi si unul din cei care se vor plinge de vibratii si schimbare ambreiaj pe la 10.000 km.
                Deci eu asta am vrut sa spun, nici vorba de ofense, daca cineva s-a simtit lezat, scuzele mele.

                Comment


                • Pai eu pana anul asta am condus 25 ani doar manuale, si vreau sa-ti zic ca de la dealer pana acasa, aprox 16km, deja ma acomodasem cu comenzile. Nu-i chiar asa dramatica trecerea asta de pe manuala pe automata, doar ca pe easy-r mai sunt chichite pe care le descoperi in timp.

                  Comment


                  • Si eu am condus manuale din 1982 incoace, inca le mai conduc, iar adaptarea la robotizata a fost extrem de rapida. Piciorul stang poate face ce vrea el ca oricum nu este luat in seama. Poti sa-l bagi sub tine, sa-l scoti pe geam sau sa-l inghesui in buzunarul portierei. Poate saracul sa aiba reflexul de a cauta pedala de ambreiaj si poate "bantui" pe sub volan ca tot degeaba, este imposibil sa apese pedala de frana concomitent cu dreptul chiar daca pedala de frana este ceva mai lata.
                    Cine face scoala si da examen pe o automata o sa aiba o mentiune pe permis ca nu are voie sa conduca manuala. Invers insa nu este nicio problema.
                    Poate aparea si mama evenimentului neprevazut ca dreptul franeaza exact asa cum stie el sa o faca iar stangul nu poate face face altceva decat eventual sa se balangane in gol cautand pedala inexistenta de ambreiaj. Diferenta este ca in 100 % din cazuri dispare riscul de a opri motorul la o franare violenta (asta daca nu ai S&S activat).
                    Tocmai pentru ca ambreiajul nu mai are absolut nicio interactiune directa cu omul de la volan, la robotizata nu mai este considerat consumabil si se schimba pe garantie. Mecanica masinii nu are nimic de suferit, cutia de viteze nu mai poate fi "caraita" si transmisia nu poate gresi treapta de viteza. La retrogradarea in M nici macar nu trebuie sa dai tu impulsul pentru ca o face singura. Exista o singura greseala care poate fi facura si anume in M cand accelerezi, vrei sa schimbi in treapta superiora dar o faci invers si motorul protesteaza zgomotos. Atat.

                    Comment


                    • Ok am inteles, parerile noastre difera, asa e bine, inseamna democratie, sa avem voie sa fim diferiti.
                      Va multumesc, m-am lamurit.
                      Last edited by george.sce; 20 November 2019, 13:20.

                      Comment


                      • Dacă cineva, după minim un an de condus manuala calcă frâna la automată cu stângul, sigur v-a mușca vreodată din volan.
                        Instinctul șofatului e ca și zicala "ce se naște din pisică, tot șoareci mănâncă"

                        Comment


                        • Originally posted by george.sce View Post
                          Uite ce vreau sa spun, eu ma dau exemplu pe mine, ~700 mii km in 16 ani de permis facuti exclusiv pe cutie manuala, cum crezi tu ca as reactiona eu la un eveniment rutier neprevazut in trafic avind o cutie automata ? Ce ar face piciorul sting, ar incerca involuntar sa apese ambreiajul gasind prima pedala cea de frina, acelasi lucru l-ar face si piciorul drept, si dreptul si stingul cautind sa apese simultan aceesi pedala ! Asadar parerea mea, trebuie sa invatam de la inceput de la prima lectie de condus cu un instructor specializat in automate. Cum e corect la automata, cu ce apasam frina, cu piciorul drept si stingul il lasam somer sau stingul frina si dreptul doar acceleratia, ca pilotii de raliu ? Uite asta chiar nu stiu, te rog. Cum sa conduc eu o astfel de masina, dupa mult timp de condus manuala eu cred ca este destul de complicata adaptarea pe automate, altfel daca nu facem vreo isprava nedorita in trafic sigur mecanica masinii va avea de suferit. Tot sigur as fi si unul din cei care se vor plinge de vibratii si schimbare ambreiaj pe la 10.000 km.
                          Deci eu asta am vrut sa spun, nici vorba de ofense, daca cineva s-a simtit lezat, scuzele mele.
                          Salut. Eu am condus prima automata acu vreo 2ani, si ca sa fiu sigur ca nu fac vreo isprava, am pus piciorul stang departe de pedale, m-am acomodat in cateva secunde, toate bune si frumoase, dupa vreo juma de ora de condus, fiind foarte relaxat, caci este foarte relaxanta conducerea unei automate\robotizate, la propierea de destinatie, dupa o intersectie, trebuia sa parchez, si chiar dupa intersectie trecea cineva pe trecere, eu decelerand elegant, ca oricum nu aveam acolo viteza, (vreo 10 km\h) am apasat chiar in fata trecerii de pietoni, fix cu piciorul stang ambreajul, cu gandul retrogradarii din tr3 in tr2... Rezultatul: M-am oprit instant, da instant. Ptr ca apasasem de fapt frana cu stangul... Noroc ca nu era masina in spatele meu. Cutia sigur nu a patit nimic, dar putea pati masina... Eu zic ca aceasta este singurul lucru care il poti strica... Si anume: dosul masinii.
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • acum de dragul conversatiei... eu personal ca sa nu cad in pacatul calcarii franei cu piciorul stang chiar la inceput am tinut piciorul "sub scaun". Pozitia fiind cam incomoda ( il mai scoteam i-l puneam la loc) , mi-a intrat repede la cap sa-l tin cuminte intr-o pozitie absolut comoda . Este ca si cu metoda aceea de a slabi . Bea apa cand ti-e foame, iar ti-e foame , iar bea apa , pana cand creierul "satul " de atata apa iti transmite ca nu-ti mai este foame.

                            Comment


                            • Asa arata pedalierul fara pedala de ambreiaj. Dupa mine este extrem de improbabil ca cineva sa poata actiona din greseala frana cu piciorul stang iar apasarea cu ambele picioare simultan consider ca este practic imposibila. Poate ca in anumite circumstante o fi posibil dar, in ceea ce ma priveste pe mine, nici macar pe aproape nu am fost vreodata in cei 21.000 km parcursi pana acum.
                              Attached Files
                              Last edited by 77sky; 20 November 2019, 21:56.

                              Comment


                              • Eu tineam piciorul stang in locul ambreajului, si din instinct am apasat frana in loc de ambreaj, Eu Ic ca se poate.... E drept am patit-o o singura data, dar am patit-o...
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google