Diagnoza Si Activari Functii Cu Clip Si DDT4ALL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Code:
    X52/B52,K52,L52/MG/D4F/732/E05R/237102071R/237103317R/237610080S valeo v42
    X52/B52,K52,L52/J3/D4F/732/E06R/237105337R/237104035S/237614041S continental ems 3125  KeyError: "There is no item named u'EcuRenault/Sessions/fg0111367.xml' in the archive"

    Comment


    • Tot ce am scris ramane valabil, inclusiv postul #490, iar cine doreste baza de date V212 completa o poate descarca de acolo.
      Last edited by Gil26; 29 November 2021, 07:48.

      Comment


      • Salutare !

        Am tot incercat sa creez un database pentru Ecu Tweaker si nu am reusit . Am gasit database pentru ddt2000 apoi am incercat cu ddt4all sa exportez in ecu.zip insa tot au aparut erori .

        Va rog frumos daca puteti sa imi trimiteti si mie un link cu "ecu.zip" pentru Ecu Tweaker.

        Multumesc anticipat !

        Comment


        • Pentru cine doreste am urcat cateva arhive pe: https://gofile.io/d/vFkcY2
          Am pus un ultim ecu.zip full compilat pentru ddt4all, o arhiva cu DDT2000data_11_2021.zip pentru PyRen si o arhiva cu DDT2000 din noiembrie 2021, cine doreste poate sa aloce cateva ore bune sa o compileze full, eu cand am oferit in postul #481 una CLiP compilata doar pentru anumite ecu a aparut un “nemultumit” ca nu gaseste un fisier (“eroarea” aceea "semnalata" la asta se referea si nu la faptul ca fisierele contin erori), era si normal pentru ca nu era full am si precizat asta, dar in aceeasi “structura” am oferit si altele mai vechi si multi colegi le-au descarcat si folosit fara probleme, plus ca in TCOM151 sunt si modele produse pentru alte piete iar pentru Logan&Sandero3 nu stiu cati colegi au unul hybrid sa foloseasca acel fisier FG care oricum in baza de date V212 nu mai este inclus si se regaseste in celelalte fisiere pe care le-am mentionat, dar ca sa “multumesc” (chiar daca am fost si injurat pentru asta) pe toata lumea am oferit si baza de date full, de acum insa voi compila si desigur compara\modifica doar pentru masina mea (imi ia doar cateva zeci de minute asta), cine vrea poate sa prelucreze el bazele full si apoi sa le ofere celorlati, astept si eu sa le “iau gata” sau de pe alte forumuri straine (chiar daca “apar” si cu o anumita “intarziere”).

          Comment


          • O soluție curată pentru bazele de date ECU reduse nu este știință rachetă.
            Code:
            If you build a reduced ECU database and remove the lines with the unsupported ECUs from the TCOM file, no error messages occur. Once TCOM has been synchronized with the ECU files, only Logan 3 needs to be updated when a database is updated. With Logan 1 and 2, hardly any changes are to be expected. With grep and xargs you can automatically search for the files from the ddt2000 database for individual vehicle types and have them copied to another folder.
            Then load the new folder into the ddt2000 Builder, a suitable eculist.xml file is created automatically. This is only necessary for pyrene. ddt4all automatically creates its own Ecu list from the existing files when compressing.

            Comment


            • Exact, iar acest lucru l-am scris de cateva ori in acest topic, insa colegul dezeubby a incercat sa compileze o baza de date cu ddt4all nu a reusit si a cerut “un link cu "ecu.zip" pentru Ecu Tweaker”.

              Comment


              • Pe de o parte recunoaștem că pentru Logan I și Logan II nu trebuie obligatoriu (că altfel explodează galaxia) să folosim ultima bază de date (acum 213 sâc!) dar pe de altă parte ne plângem că nu e bună ultima disponibilă 212 - nice.

                În altă ordine de idei, la câtă documentație există dacă nu reusești să "compilezi" o bază de date nu ai ce căuta/face cu uneltele respective - sunt mult prea puternice pentru tine.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Originally posted by Gil26 View Post
                  Pentru cine doreste am urcat cateva arhive pe: https://gofile.io/d/vFkcY2
                  Am pus un ultim ecu.zip full compilat pentru ddt4all, o arhiva cu DDT2000data_11_2021.zip pentru PyRen si o arhiva cu DDT2000 din noiembrie 2021, cine doreste poate sa aloce cateva ore bune sa o compileze full, eu cand am oferit in postul #481 una CLiP compilata doar pentru anumite ecu a aparut un “nemultumit” ca nu gaseste un fisier (“eroarea” aceea "semnalata" la asta se referea si nu la faptul ca fisierele contin erori), era si normal pentru ca nu era full am si precizat asta, dar in aceeasi “structura” am oferit si altele mai vechi si multi colegi le-au descarcat si folosit fara probleme, plus ca in TCOM151 sunt si modele produse pentru alte piete iar pentru Logan&Sandero3 nu stiu cati colegi au unul hybrid sa foloseasca acel fisier FG care oricum in baza de date V212 nu mai este inclus si se regaseste in celelalte fisiere pe care le-am mentionat, dar ca sa “multumesc” (chiar daca am fost si injurat pentru asta) pe toata lumea am oferit si baza de date full, de acum insa voi compila si desigur compara\modifica doar pentru masina mea (imi ia doar cateva zeci de minute asta), cine vrea poate sa prelucreze el bazele full si apoi sa le ofere celorlati, astept si eu sa le “iau gata” sau de pe alte forumuri straine (chiar daca “apar” si cu o anumita “intarziere”).
                  În primul rând, mulțumesc pentru răspunsul rapid și pentru arhive.

                  Îmi poți spune dacă vreunul dintre ecu.zip este pentru ECU Tweaker direct? Am încercat cu ambele la mine în telefon, am selectat Logan II și când dau pe auto identify indiferent ca aleg KWP sau CAN nu se întâmplă nimic. Precizez ca am o interfață EML327 V2.1 BLUETOOTH


                  I-am trimis de câteva zile mail lui Paille Cedric pentru activation code insa pana acum niciun răspuns. La voi cat a durat?

                  Comment


                  • Versiunea EcuTweaker 1.85 nu necesita activare (si Cedric s-a cam saturat sa tot trimita coduri de activare asa ca a oferit-o "la liber"), se gasesc si versiuni mai vechi activate dar mai ales una debugged (am urcat-o si eu de cateva ori pe aici, poate colegii care au descarcat-o sa o ofere), grija insa cu EcuTweaker deoarece nu are alt nivel de protectie ca ddt4all, plus atentie la CanTimeout si alte cele.

                    Comment


                    • LE: iar marea majoritate a clonelor ELM327 V2.1, 2.2 etc. nu sunt OK pentru aceste programe de diagnoza, "fratele chinez" nu a reusit sa cloneze OK cipul canadian original dar a scris softul interfetei astfel incat sa pacaleasca ELM Identifier, ELM Check, etc. dar tot ce este mai mare de 1.4b este NOK (tangential la clonele "cu toate verzi" pe care un distins coleg le tot recomanda pe aici chiar daca sunt bune doar pt Torque ori ceva asemanator, aruncat la gunoi sau facut cartofi prajiti cu ele), dar e adevarat ca au inceput sa apara si interfete V2.1, 2.2 OK insa la alt pret, destul de probabil ca ai o problema si cu interfata.

                      Comment


                      • EcuTweaker release version ELM manager message : Re-intializing ELM...
                        ELM manager message : Intializing CAN protocol...
                        > 10C0 : ERROR : 0210C0
                        CAN ERROR
                        > 2180 : ERROR : 022180
                        CAN ERROR
                        > 1003 : ERROR : 021003
                        CAN ERROR
                        > 22F1A0 : ERROR : 0322F1A0
                        CAN ERROR
                        > 22F18A : ERROR : 0322F18A
                        CAN ERROR
                        > 22F194 : ERROR : 0322F194
                        CAN ERROR
                        > 22F195 : ERROR : 0322F195
                        CAN ERROR

                        Astea sunt erorile pe care mi le da când dau pe auto identify selectând CAN, indiferent de ce ECU aleg

                        Comment


                        • Buna ziua,

                          În primult rând multă sănătate tuturor...acum vin cu o intrebare : pentru un logan MCV din septembrie 2017 am încercat să resetez intervalul de service din accelerație și frână....nu a mers....are ECU oare la care se poate reseta acest interval doar cu ddt4all sau PyRen....? Dacă a mai întâlnit cineva așa ceva....
                          Mulțumesc.

                          Comment


                          • Buna ziua,

                            În primul rând multă sănătate tuturor...acum vin cu o intrebare : pentru un logan MCV din septembrie 2017 am încercat să resetez intervalul de service din accelerație și frână....nu a mers....are ECU oare la care se poate reseta acest interval doar cu ddt4all sau PyRen....? Dacă a mai întâlnit cineva așa ceva....
                            Mulțumesc.

                            Comment


                            • Se poate resetabcu aplicatia "dacia service reset" de pe magazinul play si un obd2 cu bt.

                              Comment


                              • Am incercat cu dacia service reset si obd2 la un logan din 2018, dar nu a mers. Am apăsat reset dar nu s-a stins martorul. E posibil sa nu fie buna interfata sau mai sunt si alte variante?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google