Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • catelullego Ai spus, citez "Astazi dimineata plec cu masina, clima (automata) fiind setata pe 20gC (pe Auto, setarea asta o folosesc in 90% din situatii), afara fiind cca. 9gC".
    Din textul de mai sus eu inteleg ca abia ce plecasei cu masina si te asteptai sa bage rece la temperatura ext de 9 grade(si dupa o noapte de stat afara tot atat si in interior) cu clima setata la 20.
    Last edited by DannyMC; 24 September 2022, 14:17.

    Comment


    • M-am exprimat eu gresit, greseala mea

      Initial baga caldura (bine, dupa ce se incalzeste motorul putin, cateva minute), asta mi se pare normal. Dupa 30-35 minute am simtit ca este prea cald si ventilatia continua sa bage caldura.

      Posibil totusi sa ma insel eu... vara sistemul baga continuu rece si incearca sa tina habitaclul la temperatura setata, acuma toamna face acelasi lucru insa cu aer cald, poate de aici am eu impresia ca e mult mai cald decat am setat.

      Mai studiez, mersi pentru pareri ;)

      Comment


      • Originally posted by Gil26 View Post
        Aici :
        If it ain't broken don't fix it !

        Comment


        • Inca ceva care s-a schimbat in productie la exemplarele produse mai curand:
          Siguranta de 40A din tabloul din bord a fost inlocuita cu un alt model (294104427R). Acesta are suprafata mai mare de contact cu soclul.
          Pentru comparatie:

          s1.jpg s2.jpg s3.jpg

          Comment


          • Am mers in spatele mai multor Loganuri L3 , al treilea stop e chior rau ziua. Daca mai ai si folie pe luneta zici ca e lumanare. E o chestie neplacuta, economia e prea mare.

            Comment


            • Păi cred că s-a trecut de la un bec P21W de 25W@460lm la W16W de 16W@310lm...

              Comment


              • imi schimba bara azi si acea protectie de pe ea, se pare ca nu intra pe casco (probabil intra insa mi-a fost scarba sa ma cert cu ei, fiind montata inainte de a face casco) au spus ca mi-o scot si sa o lipesc eu. acum vine intrebarea, cum si cu ce o pun pe noua bara? Multumesc!

                Comment


                • Originally posted by madi View Post
                  Am mers in spatele mai multor Loganuri L3 , al treilea stop e chior rau ziua. Daca mai ai si folie pe luneta zici ca e lumanare. E o chestie neplacuta, economia e prea mare.
                  Salut. Și eu am folie pe spate, dar folia nu a fost aplicată pe al treilea stop, a fost decupata in jurul lui. Astfel se vede bine stopul.

                  Comment


                  • tot ma plangeam de anumite goluri pe acceleratie, pe benzina, in treapta 2 si 3, pana in 3k turatii. am fost si am specificat asta la service. dupa lungi discutii ca e de la benzina, de la amestec ca e de la nu stiu ce, am tot insistat ca nu e , am incercat toate benzinariile si toate tipurile de benzina... a inceput sa rasfoiasca printr-un monitor (banc de control cred ca era) dupa care a legat masina cu la o cutie care comunica wireless si mi-a comunicat ca exista un update de soft pe partea asta de injectie ... a durat cam 20 de minute sa il faca9tot vajaia ventilatorul in timpul asta cu motorul oprit) si surprize surprize, nu mai face...

                    morala.... insistati daca vreti sa se rezolve acum merge rotund motorul, trage perfect si (parca) porneste si mai bine...

                    Comment


                    • Golurile alea au loc și pe GPL, nu doar pe Benzină - și cu ECO activat, sau fără - în toate combinațiile posibile.

                      Comment


                      • se poate, nu neg. eu am avut strict pe benzina. pe gpl nu am simtit nici macar odata (am 80% din cei 32mii km pe gpl) be benzina facea random. Am mers 500km pe autostrada strict benzina. cum am iesit a inceput sa faca. sa vezi ce distractiv era cand a inceput sa faca pe transalpina (am ramas fara gpl) cand urcam... e trist ca trebuie sa insisti asa tare (eu fara sa stiu ca exista update) sa se rezolve... practic ei sunt pusi acolo sa gaseasca motive sa nu te ajute, in loc sa scormoneasca dupa rezolvari

                        Comment


                        • Pe Benzină golurile se manifestau mai brutal - parcă cu o tendință de oprire, sau mai finuț - scădea parcă puterea motorului?

                          Comment


                          • nu am simtit ca ajunge sa se opreasca motorul, doar o senzatie de lipsa putere si goluri parca ciupeam acceleratia si ridicam piciriorul. in treapta 2 era de la 1900 pana la 2400 iar 3 cand se apropia de 2600/700. Foarte rar si in a 4. Era senzatia unu la unu cu dacia pe carburatie cand era infundata.

                            Comment


                            • Da, asta e manifestarea! E prezentă încă de la lansare, din 2020.

                              Comment


                              • e bine ca au rezolvat-o prin update. e trist ca multi merg cu ea asa, din cauza alora de la service care nu fac by default acest lucru.... bine... ei nu o fac nici cand le dai mura in gura din pacate si incearca sa te prosteasca

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google