Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cu bateria descarcata am patit-o de doua ori pana acum. Bateria nu s-a descarcat complet dar la pornire a aparut mesajul in bord ( Incarcare baterie ) si a tinut-o asa pana cand a considerat ea ca am mers suficient de mult sa revina in parametri. Prima oara am lasat-o scoasa din viteza, dar incuiata, a doua oara a ramas descuiata, in viteza ( aveam cartela peste telefon in buzunar si probabil interferente...).

    Comment


    • Păi și ce aștepți? Să moară de tot? Ai garanție, uzează de ea, cere o verificare a capacității bateriei!
      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

      Comment


      • Originally posted by DFA View Post

        Înainte ai observat dacă Stop-Start mai funcționa? (sau îl dezactivezi de fiecare dată?)
        De obicei dezactivez S&S si treaba s-a intamplat dupa ce am spalat masina in fata porti si apoi am bagat-o in curte adica a mers max 15 m. Opresc eu din buton motorul iar luminile raman tot timpul pe automat, cartela nu o las niciodata in masina. Am mers ceva prin oras , am facut o tura si pe centura dar inca aparea medsajul la oprire "prioritate incarcare baterie" asa ca la ajungerea acasa am pus redresorul in functiune (din acela de la Lidl). Cam in 40 min - o ora s-a incarcat ciomplet. Am la bricheta un incarcator usb care afiseaza si voltajul iar atunci cand am umblat cu bateria descarcata, la ralenti arata 14,7V. Acum dupa ce am incarcat bateria , la ralenti arata 12,7-12,8 V.

        Comment


        • Originally posted by mircionesb View Post
          Masina asta nu inceteaza sa-mi ofere surprize neplacute. Ieri seara am spalat-o si cum s-a intunecat nu am mai apucat sa o curat si pe interior. Am continuat in dimineata asta si cand am sters ramele usilor , surpiza , la usile din spate in partea de sus chederele au cam razuit vopseaua, la ambele usi.
          La mine are niste cerculete auto adezive transparente in locul ala, cum sunt puse pe la usi si portbagaj

          Am observat dupa ca are si la tine, dar degeaba...

          Comment


          • Da, si la mine are cerculetele, dar nu s-a zgariat vopseaua mea... alba.
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • Originally posted by mircionesb View Post
              Acum 2 zile am patit si eu problema cu bateria descarcata. Dimineata cand sa pornesc masina , bateria descarcata, masina a fost incuiata peste noapte , nu am sesizat sa aiba vreo problema. Sunt de rasul curcilor astia de la Dacia, am ajuns sa pun redresorul pe o masina de 7 luni.
              e nasol. De verificat temeinic alternatorul si releul de încărcare. Am fost patit din cauza la dioda și imi descarca bateria in parcare in câteva zile, mașina stand nepornita, de teste.

              Comment


              • Originally posted by Matu View Post
                La timonerie,pt inceput am simtit ca intra greu in unele trepte,apoi cand vroiam sa dau din tr 5 in 4 intra 6 cateodata(am zis ca s eu prost) iar in final nu mai revenea pe liber,trebuia ghidata maneta de imi aducea aminte de dacia 1300 a lui taica miu.Cica sunt primul caruia i se schimba timoneria(dar deja sunt altii in asteptare) si o tin de o saptamana ca e mai complicat precum era la modelul 2.
                Dupa schimbarea timoneriei sa zici daca s-a schimbat ceva.

                Comment


                • Azi o scot din service.Te tin la curent.

                  Comment


                  • Am facut la noi la firma (autorizata RAR) test de baterie . In atasament e bonul dat de aparat. Bateria se pare ca e ok, cam descarcata, nu prea inteleg ce inseamna "ondulatie exces" (in partea de jos a bonului la sistem incarcare).
                    Attached Files

                    Comment


                    • trebuia sa intrebi electricianul... ​

                      Comment




                      • Presupun că e:

                        EXCESSIVE RIPPLE
                        Excessive AC ripple detected.
                        One or more diodes in the alternator is not functioning or there is stator damage.

                        Comment


                        • Bine v-am gasit!
                          Depasesc si eu 1000km zilele astea si singurul lucru care ma deranjeaza pana acum e un greieras aflat la nivelul urechii stangi, dincolo de plafoniera, in locul unde ar trebui sa vina un maner pe partea usii soferului. Exista dintre voi persoane care s-au adresat celor de la Dacia pentru remedierea acestui tip de problema, si s-a rezolvat? Sau sa ma resemnez si sa ma obisnuiesc cu acel greiere si cu viitori altii, poate, pentru ca exista posibilitatea ca cei din service sa faca mai rau prin desfacerea anumitor piese care provoaca zgomote cand se trece peste denivelari...?
                          Va multumesc.

                          Comment


                          • ... in locul unde ar trebui sa vina un maner pe partea usii soferului. Exista dintre voi persoane care s-au adresat celor de la Dacia pentru remedierea acestui tip de problema, si s-a rezolvat...

                            Acolo e airbag-ul cortină
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Astazi am fost programat in service pentru problema cu blocarea repetitiva a climei (de fapt a ventilatiei cu totul). Au pus laptopul baietii, au masurat, au lasat motorul pornit cam o ora, cu clima la maxim. Totul le-a iesit in parametri. Bineinteles, ca acum clima nu a mai facut nicio figura. Presupun ca se formeaza acel dop de gheata doar cand temperatura exterioara masinii e destul de ridicata, adica e cald afara. Ei bine, acum in 6 octombrie, in service erau cam 20 de grade, deci probabil nu se intruneau conditiile de formarea dopului de gheata. Poate conteaza si daca masina este in miscare sau sta pe loc cu motorul la relanti, nu stiu ce sa zic. Eu am patit blocarea aerului atat in mers, la viteze mari, cat si pe centura Bucurestiului, unde am prins ambuteiaj si mai mult stateam si mergeam bara la bara, deci viteza 1, maxim 2. Totusi, s-a blocat si atunci, si am ramas fara ventilatie. Chiar daca nu au putut reproduce conditiile blocarii ventilatiei in service, totusi m-au crezut cu problema descrisa si au zis ca tot ce ar putea incerca la acest moment ar fi sa schimbe senzorul anti-inghet, poate nu functioneaza bine. Doar ca nu il aveau pe stoc si trebuia comandat. Astept cu destul de mari rezerve sa vad daca asta va functiona. Dar... zile calduroase sa pot testa, probabil ca doar la vara vor mai fi...si atunci probabil ca multi se vor prezenta cu aceasta problema.

                              A, si inca ceva... mi s-au turtit si mie chederele la usi. Dar alte probleme cu masina, nu am avut, in rest merge bine. Doar problema cu clima e ca grava si ma agaseaza.
                              Last edited by Bizonul; 6 October 2021, 19:47.

                              Comment


                              • Asadar, acum ca sunt informat despre sursa zgomotelor, e necesara vizita la service sau sansele de a primi clasicul raspuns "asa face toate" sunt destul de numeroase?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google