Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu cred ca e necesara factura deoarece preturile cam pe acolo se invart.
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by Madutzu25 View Post
      Mie mi-au dat. 68% eficiența pe frâna de serviciu si parca 48 pe cea de mana
      Pai eu zic ca nu stai prea bine cu franele, mai ales la cea de mana..Eu la ITP acum vreo 3 saptamani, am avut diferente foarte mici la frana de picior, precum si la cea de mana.

      Comment


      • Diferente f mici fata de ce? Stanga cu dreapta? Sau intre aia de mana si aia de picior?
        La 48% frana de mana e chiar bine.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Si intre ele erau diferente mici(stanga/dreapta) si ca si eficienta per total, undeva la peste 95%, din cate imi aduc aminte.
          Iar daca la 48% voi ziceti ca e bine, atunci lasati masina intr-o panta mai serioasa si pe urma vedeti rezultatele.
          Presupun ca aia 48 % sunt cu frana de mana trasa la maxim, ca daca vorbim de doi/trei dinti trasi, inseamna ca aia sunt degeaba.

          Comment


          • 95% este diferentza intre stg si de.
            Daca 100% atunci ambele au aceeasi forta de franare.
            sigpic

            Comment


            • Colegu Ivan, tu stii ce e aia eficienta franarii? E raportul intre masa pe puntea respectiva si forta de franare dezvoltata. Daca tu resusesti sa folosesti 100% din apasare ca forta de franare mergi la coada la premiile Nobel. Cum a zis si stoicanu, 95% e echilibrul intre stanga si dreapta.
              Stii cat e minim cerut legal la ITP pentru frana de ajutor? E vreo 16%, deci la 40% e ok.
              In panta serioasa o las oricum SI in viteza, la fel cum fac si pe sol plat.
              Last edited by einstein1984; 28 July 2014, 12:13.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Preturile spuse pana acum la revizii mi se par exagerate si la manopera la fel .... pe langa asta daca vreti sa aveti grija de masini in mod special de cele pe motorina va recomand reviziile facute la 10.000 de km maxim 12.000 de km (uleiul dupa cateva sute de km este negru), ca si filtre purflux sunt cele mai bune si uleiul motul, folosit de masinile de formula 1 sau pus din fabrica pentru masinile sportive ... este cel mai bun, comportandu-se foarte bine la turatii mari .... Daca se vrea si un tratament de motor bun care care sa tina 80.000 de km necontand de cate ori schimbati uleiul este slick 50 sau 52, este tratament folosit la masinile nascar si se gaseste doar pe comanda de la tipi de regula vechi in bransa. Ca si pret final pentru o revizie, ulei, filtru de aer, de ulei, de motorina ma costa in jur de 450 de lei filtrele si uleiul, placutele de frana recomand jurid pentru peugeot dar pot fi puse si pe logan costa cam 210 setul sau cele de logan trw sau jurid in jur de 90 de lei setul ....

                Comment


                • Noi vorbim STRICT de logan 2 care nu are nici o treaba la capitolul revizie cu ph1
                  Nu va mai dați cu părerea cei cu ph1/ph2 care sunteți de părere ca e același motor pe ambele mașini, implicit revizii la fel

                  La logan 2 motorul (norma de poluare) este euro 5 fata de euro 4 la ph1
                  La diesel: ulei 5w30 DPF fata de 5w40
                  Plăcute de frâna diferite ( mai mici pe logan2)
                  Si daca nu m-a insel, filtrele de aer si polen diferă
                  Ca idee, in unele tari, reviziile la logan2 se fac la 30k km
                  Ulei recomandat Elf Evolution, fără nici un tratament pt motor. O sa plângi cu vorbe când se vor înfunda injectoarele

                  Cost total revizie 1100 ( sunt poze intr-un post mai vechi)
                  My Ride sigpic

                  Comment


                  • @ Ivan Marin zici ca stau prost cu frânele ? Ia uite aici:
                    Frâna de serviciu 68%, limita 50%
                    Frâna de mana 19%, limita 16%
                    Edit: testul a fost făcut imediat după schimbarea placutelor
                    Attached Files
                    Last edited by Madutzu25; 28 July 2014, 13:18.
                    My Ride sigpic

                    Comment


                    • Ei fac testele alea imediat ce au pus placutele.
                      Eficientza de franare mai creste dupa ceva kilometri rulatzi.
                      sigpic

                      Comment


                      • Exact asta am scris si eu la frâna de mana am sesizat o scădere a forței de frânare imediat după ce am montat cotiera; mi-a fost sila sa o mai desfac din nou. Oricum, e in parametri
                        My Ride sigpic

                        Comment


                        • Intrebare...Daca tu ai 19% eficienta din 100%, zici ca stai bine cu frana de mana?
                          Hai ca 100% este imposibil de atins, dar sa ai peste 70/80/90% eficienta, este cu muuult mai bine decat aia 19%. Eu zic sa te duci la service si sa iti regleze frana aia de mana cum trebuie.

                          Daca eu as avea limita aia de 16%, mai bine as scoate frana de mana de tot, ca sa nu ma mai impiedic/lovesc de maneta aia prin masina tot timpul

                          Iar la frana de servici daca ai 68% din 50% minim, eu zic ca si procentele alea in plus pot face diferenta la o franare mai serioasa. Acum daca tu zici ca ai frane bune, asa o fi, nu te contrazic.

                          Comment


                          • Am scris mai sus despre frâna de mana. Nu asta m-a intereseaza ci frâna de serviciu, al care-i test a fost făcut cu placute noi rulaj 0 pe discuri cu rulaj de 17k. După " rulajul" placutelor eficiența la frânare mai creste
                            My Ride sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by Ivan Marian View Post
                              Intrebare...Daca tu ai 19% eficienta din 100%, zici ca stai bine cu frana de mana?
                              Hai ca 100% este imposibil de atins, dar sa ai peste 70/80/90% eficienta, este cu muuult mai bine decat aia 19%. Eu zic sa te duci la service si sa iti regleze frana aia de mana cum trebuie.

                              Daca eu as avea limita aia de 16%, mai bine as scoate frana de mana de tot, ca sa nu ma mai impiedic/lovesc de maneta aia prin masina tot timpul

                              Iar la frana de servici daca ai 68% din 50% minim, eu zic ca si procentele alea in plus pot face diferenta la o franare mai serioasa. Acum daca tu zici ca ai frane bune, asa o fi, nu te contrazic.
                              Eu zic sa ne arati cum tin franele pe banc la supermasina ta.... ca ne faci curiosi. Toti avem rable si tu oi avea frane de porsche cu frana de mana hidraulica.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Pai masina lui mici nu trece ITP-ul
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google