Originally posted by gabrieln1960
View Post
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Da și la mine s-au uzat destul de tare discurile.Am o buza mare pe exteriorul lor,n-am stat sa le masor uzura.In 50 000km am schimbat 4 rânduri de placute cu cele din fabrica, fac mult oraș și nici motorașul nu prea are frana de motor. La vara le voi schimba împreună cu plăcuțele. Părerea mea este că la 30-40 kkm ar trebui schimbate, eu le-am lăsat cam mult.Last edited by aurbrz; 20 May 2019, 10:00.
-
Si atunci ecu de unde știe când pleci din rampa ca sa activeze asistenta la plecare din rampa?Originally posted by Silviu View Post
ECU calculeaza sarcina/incarcarea pe motor iar aceasta operatie nu face distinctie intre masina goala si panta sau masina plina si drum drept (putem avea aceeasi sarcina si implicit acelasi regim de mers din punct de vedere al motorului).
Comment
-
@ gabrieln1960, bune intrebarile din postul #4053. La fosta vechitura aveam absolut totul despre cutie, manual service detaliat, coduri, scheme,etc. La Sanderica am inrosit internetul si nu am gasit mare lucru. Se pare ca la Dacia sunt foarte greu de obtinut informatiile.
Comment
-
Ar fi bine cum zici. Din ce am constatat, i-a mai scazut sensibilitatea in timp. In urma cu un an, cu masina noua, HSA intra si cand imi parea ca nu e cazul. Chiar ziceam ca ma incurca. Acum nu mai e la fel, uneori nu intra si masina da in spate cand ma astept sa o tina HSA.Originally posted by georgstelsib View PostSi inca foarte sensibil.
Comment
-
E un accelerometru, identic cu ce e prin orice smartphone, și e integrat în airbag, informația despre axaXYZ e dată pe CAN culeasă de ABS care îți face HSA și în cazul Duster ph3 îți dă și informațiile 4x4, greu cu tehnologia.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 2
Comment
-
Azi am incercat doua Loganuri 0.9 cu cutie manuala la serviciu, unul din 2017, altul cred ca 2015. 8 mii respectiv 26 de mii. La rece trepideaza amandoua la plecarea de pe loc. La cald am mers doar cu unul. Mult mai ok, dar parca tot nu e complet lipsit de trepidatii. Dar la rece e jale.
A comis-o Dacia cu ambreiajele. Loganul mcv al sotiei are si el trepidatii la rece, am observat mai la inceputul anului. Tot manuala.
Daca nu fac ceva cu ambreiajele cei de la Dacia vor avea probleme grave de imagine.
Deci la automata se mentin trepidatiile iar cauza e ambreiajul, produs probabil de Valeo.
- Likes 5
Comment
-
Corecta observatia.Mergand zilele astea la un schimb de ulei in reprezentanta, mecanicul mi-a spus că a schimbat ambreiaje la multe masini cu easy-r dar și la manuale .Ce li s-a comunicat de sus, este că principalul vinovat este materialul de fricțiune din discul de ambreiaj și care în timp se uzează neuniform și duce la apariția trepidatiilor.Se pare că n-au găsit o formula potrivită pentru acest material de la scoaterea azbestului.
Comment












Comment