Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ăla era pe banda de înainte sau dreapta (vezi desenele de la secunda 4) așa că putea fi ajutat să ia bordura de statia gpl, oricum săptămâna asta a fost plin de idioți (oameni cu idei, puține și fixe) la voi
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Nu imi indica desenele de pe asfalt, cred ca realizezi ca le cunosc prea bine, de sute de ori trecand pe acolo.
      Scenariul tau este iluzoriu. Nu avea cum sa se duca in bordura. Doar sa se opreasca.
      Am avut parte si de masini mai rasarite. Chiar nu au nici o teama de accident?
      Se pare ca nu. Repet: agresivitate si imbecilitate
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • Ah...tot imi cumpar eu intr-o zi o rabla de 2-300 euro...si asa uit ca nimeni nu stie sa mearga, si nu stiu nici macar regulile de bun simt....

        Comment


        • Hehe, stii cat e de misto? Am avut ocazia sa ma doara la... de starea masinii.
          La mine partea proasta a fost ca masina era insemnata si facea mult zgomot (vorbesc de vechea mea masina, acum, de curand, inainte s-o vand)

          Babaiatule, unul nu mai iesea cu botul prea mult in strada, unul nu mai forta giratoriul, unul nu incerca sa forteze intrarea pe banda.

          Am aici aproape de mine o sosea cu 3 benzi care se transforma cu una in 2 (banda 1 dispare). Toti conducatorii se aseaza cuminti pe 2 si3 si asteapta si "smecherii" sunteaza pe 1, chiar daca stiu ca la un moment dat se termina. Cand se termina 1, respectivii forteaza in 2. Of, cate oglinzi a doborat Zambilica mea acolo (Orasul Pantelimon, sens spre Bucuresti, la Lebada, pt cine cunoaste)
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • Derulam inregistrarile, stergeam...
            Hai sa vedem o secventa tragicomica
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • Se presupune ca soferii de peste 60 de ani sunt mai atenti si mai copti la minte in trafic!! Oare ? si are si scaun de copil in spate.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • prometheus imi pare sa te dezamagesc, dar prostia nu se vindeca odata cu inaintarea in varsta. Prostul tot prost ramane, si la 10 ani, si la 25, si la 70 ani. Ba chiar din contra, dupa 24 ani cam incepe sa scada inteligenta.

                  Comment


                  • In cazul asta consider ca este vorba de proasta educatie rutiera ! domne eu cand am facut scoala de soferi am avut un instructor foarte ok care si-a dat interesul , cert este ca asta s-a intamplat acum 12 ani cand inca mai exista un trafic cat de cat "respirabil" si scolile de soferi aveau interesul sa scoata soferi cu minime cunostinte rutiere pe sosele, nu simpli posesori de permise auto cum se intampla la ora actuala!

                    Pe mine instructorul m-a invatat ca intotdeauna cand plec de pe loc sa ma asigur in oglinzi si dupa sa pun semnalizarea si sa execut manevra de reintrare in trafic sau de intoarcere ma rog unde este legal cel putin.

                    Sunt proceduri elementare si foarte importante care trebuie sa le faci de fiecare data cand esti la volan , la multi dintre noi aceste proceduri de asigurare s-au tranformat in reflexe , le executi aproape fara sa-ti dai seama!
                    Bine ca nu avea si nepotul cu el acel tataie!! ca-l scutura binisor chiar daca era in scaunul dedicat de copii.
                    Last edited by prometheus; 7 March 2017, 13:00.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Soferul de pe logan, vinovat fara discutie; intrebarea care se pune e daca accidentul putea fi evitat de catre cel care l-a lovit.
                      Eu spun ca DA; conduita preventiva tocmai asta ne spune. Trafic lejer, usor de anticipat manevra celui vinovat.
                      Asta nu inseamna ca cel care a lovit are vreo vina; pana la urma de suferit are si el, daca e sa ne gandim la avarii si la imobilizarea masinii, o vreme in service.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • prometheus asta-i chestice tine de combinatia intre inteligenta si educatie. Ceea ce la multi romani este extraordinara dar lipseste cu desavarsire. Mai acum ceva ani se infoia unul la mine ca el circula cu 100Km/h in locatiate...ca are foarte bune reflexe...iar eu, ca fraierul prevazator circul cu 60Km/h. El nu pricepea ca dupa 10 min de condus reflexerle sunt colosal de mici. Ca dovada ca a si imprastiat un tractor ce iesea de pe o strada. La 100 Km/h ...nici remorca nu mai arata a remorca. Probabil reflexele n-au au fost suficiente nici sa zica AU
                        Mie tata mi-a spus cand am facut scoala de soferi: cand te urci la volan, doar condusl sa-l ai in cap, si esti atent la tot...si circuli in asa fel incat indiferent ce se intampla...tu sa ajungi intreg acasa. Indiferent cati idioti sunt pe sosea.

                        Comment


                        • Astia care merg cu 100 prin localitati inca n-au trecut pe langa un accident cu victime decedate, sa vada carnagiul facut de viteza! horror! crunt! te aduce cu picioarele pe pamant instant! nu-ti mai trebuie sofat cu viteza mare.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Originally posted by IancuMIC View Post
                            Soferul de pe logan, vinovat fara discutie; intrebarea care se pune e daca accidentul putea fi evitat de catre cel care l-a lovit.
                            Eu spun ca DA; conduita preventiva tocmai asta ne spune. Trafic lejer, usor de anticipat manevra celui vinovat.
                            Asta nu inseamna ca cel care a lovit are vreo vina; pana la urma de suferit are si el, daca e sa ne gandim la avarii si la imobilizarea masinii, o vreme in service.
                            Total de acord! Mai ales ca il vezi pe ala cu semnalul pus si n-are nicio masina in fata pe care sa o ocoleasca => e clar ca vrea sa intoarca, nu sa se puna in miscare pe directia inainte. De cand s-a pus Logan-ul in miscare, autorul avea timp sa franeze si sa opreasca de 3 ori.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • Cazuri si cazuri , nasol de cel cu touran sau ce masina este , nevinovat sta acum sa-si repare masina.Sunt curios daca s-a dat un claxon ceva inainte de impact , dar oricum mosulica avea casti in urechi deci nu mai avea auz si pentru altceva.
                              Last edited by prometheus; 7 March 2017, 13:25.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Hodorog cu sapca, una din cele mai periculoase specii de soferi, conform intamplarilor vazute de mine zilnic.

                                Bine, asta cu filmarea parca si-a dorit accidentul, ca sa demonstreze ca el are prioritate. Mare fraier, o masina lovita nu va mai fi niciodata cum era inainte.

                                Asta e a 2-a specie periculoasa intalnita de mine, care merge cu prioritatea la extrem, indiferent de consecinte, necedand un milimetru.
                                Last edited by mr.K; 7 March 2017, 13:42.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google