Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tu ai TPMS direct nu indirect.

    09/2014 - 09/2015 TPMS direct aka valve cu senzori
    10/2015 - prezent TPMS indirect via bloc ABS-ASR-ESP-HSA

    În cazul TPMS indirect trebuie să rulezi cu minim 30kmh pentru ca sistemul(rutina din ABS) să compare viteza roților cu matricea salvată după calibrarea inițială, asta înseamnă dejantare dacă ai plecat de pe loc pe janta.

    La direct te avertizează din prima, dar la 4,5 ani schimbi senzorii că rămân fără baterie
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • A mea este din Mai 2015 deci cu TMPS direct. Iar la schimbarea rotilor cu altele fara senzori comportamentul este cel descris anterior!

      Comment


      • E normal.

        LA TPMS direct se măsoară direct presiunea și tempertura fiecărei roți, o diferența de peste 0,3 bar e necesară pentru avertizare de under_inflation, evident la o scădere mai mare ai alertă imediată de puncture_alert
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • De acord dar lipsa completa a semnalului de la senzori nu ar trebui semnalata imediat?
          Last edited by DannyMC; 17 April 2018, 08:13.

          Comment


          • Of, of...

            Senzorii de pe roată, au baterie care trebuie să țină vreo 4 ani deci senzorii dorm și se trezesc doar în miscare, periodic, cam la 10-15min de rulaj,comunică apoi dorm din nou asta dacă nu ai pana caz în care se trezesc imediat.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Asta era informatia care-mi lipsea! Am inteles, multumesc de explicatii!

              Comment


              • Deci se schimba bateria atunci cand incepe sa nu mai detecteze bine. Da, eu ma refeream la ce a comentat Dani cu TPMS direct. Tot din Mai 2015 o am si eu Sa vezi panarama cand o sa se duca bateria )
                Ce baterie are torq? (sigur mai scrie pe forum, dar daca tot am deschis subiectul... )

                Comment


                • Nu se schimba bateria, se înlocuiesc senzorii cu totul, noroc ca s-au mai ieftinit.

                  Comment


                  • Aha deci trebuie o viteza mai mare de 30km...e bine de știut. Nu mă plâng de TMPS doar că era ciudat sa se aprindă așa de târziu. Cum ziceam, după resetare sunt in regula,mi se pare un lucru util pentru mașina.

                    Comment


                    • Originally posted by t0rquemada View Post
                      Of, of...

                      Senzorii de pe roată, au baterie care trebuie să țină vreo 4 ani deci senzorii dorm și se trezesc doar în miscare, periodic, cam la 10-15min de rulaj,comunică apoi dorm din nou asta dacă nu ai pana caz în care se trezesc imediat.
                      Lodgy din 2018 are TPMS direct.
                      Cu rotile de iarna, care nu aveau senzori, la fiecare 10 minute mi se aprindeau in bord cei doi martori (valabil pentru condus in exterior, mai mult de 10 min).

                      La mers in oras, desi drumurile erau uneori mai mari de 10 min, nu mi se aprindeau martorii. (probabil sistemul ii cauta doar dupa o anumita viteza...)

                      Dupa ce am montat senzori pe rotile de iarna, am dat imediat atunci pe loc un "Set TPMS" dar nu a functionat (cum a zis si t0rquemada, senzorii se trezesc doar in mers). Am rulat mai mult de 10 min, la viteza peste 60 km/h, s-au aprins senzorii iar, am dat in mers iar "Set TPMS" si de atunci nu s-au mai aprins niciodata, de unde trag concluzia ca procesul de invatare de senzori noi se face doar in mers, si nu e nevoie de un drum la reprezentanta.

                      Comment


                      • La mine, jantele de tabla si senzorii originali au ramas cu rotile de iarna (Nokian, cumparate). Jantele de aliaj si senzorii nou cumparati sunt pe rotile de vara (Goodyear Duragrip, venite cu masina). Patronul de la service-ul de roti unde am montat rotile de vara pe jantele de aliaj, a venit cu un dispozitiv, a citit ID-urile celor 4 senzori noi si le-a "inscris" in memoria calculatorului masinii prin intermediul mufei din torpedou. Acum, calculatorul stie cei 8 senzori, la schimbarea rotilor de iarna/vara, trebuie dat un "Set TPMS"

                        Comment


                        • Nu stiu neaparat daca este o problema tehnica insa la masina de munca (1.5DCI 75cp manuala) am observat ca de ceva timp acel bec care anunta momentul optim cand ar trebui sa schimbi viteza nu se mai aprinde la treapta 4. Practic pot urca pana in limitare si nu cere tr 5. Am incercat si accelerand lent si mai rapid, oricum ar fi nu afiseaza.
                          A mai intalnit cineva situatia asta?

                          Plus ca la masina asta se intampla des sa nu se mai incuie automat usile. Nu inteleg de ce, am oprit motorul si incercat iar, pana nu opresc si reactivez sistemul nu se mai incuie automat. Voi merge la reprezentanta sa intreb insa e dubios si enervant.

                          Comment


                          • eh... s-o fi plictisit.
                            meri la reprezentanta si da-i de-o cafea, nu fi antisistem.

                            Comment


                            • Se pare ca aerul conditionat a mai pierdut din freon si nu mai raceste cum trebuie.
                              Stie cineva ce tip de freon este in instalatia Ac de la Logan 2 ? Intreb ca sa stiu sa nu ma trezesc cu altceva in instalatie.
                              Multumesc.
                              Captain of the black pearl

                              Comment


                              • Scrie in fata masinii cum ridici capota
                                R134 daca nu ma insel
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google